Account Manager til DSB Erhverv

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Gør det attraktivt for erhvervslivet at vælge den bæredygtige rejse!

Mere end ni millioner rejser med toget gennemføres årligt i forbindelse med arbejdet, og i DSB går vi efter at øge omsætningen betydeligt i de kommende år.

Det skal være nemt for vores erhvervskunder at vælge den miljøvenlige rejse med toget, når medarbejderne besøger andre filialer, tager til kunde- eller leverandørmøder, på seminarer eller andet. Og det skal være nemt at samarbejde med DSB om løsningerne.

Vi lægger lige nu sporene på erhvervsmarkedet for DSB i fremtiden. Du kommer med erfaring som Account Manager og kan bidrage til, at vi når vores målsætninger. Vil du være med?

”Det bedste ved teamet er vores mangfoldighed. Vi bidrager med forskellige færdigheder, og i fællesskab når vi noget større.” fortæller Thomas, som har arbejdet i DSB Erhverv siden 2012.

DSB Erhverv og dit team Vi er 6 account managere. Vi bliver 8 med dig og vores nye kontorelev, som starter til september. Aldersfordelingen ligger fra sluttyverne op til halvtredserne. Vi bliver motiveret af at arbejde efter et fælles mål om at øge salget betydeligt. Det gavner vores fællesskab.
Da vi ofte er ude af huset, prioriterer vi i teamet at spise morgenmad og frokost sammen, når vi er her. Du kan arbejde fra vores kontor i enten Høje Taastrup eller Aarhus.

Hvordan ser en typisk dag ud? En stor del af dagen samler sig om kundemøder med nysalg, opsalg, vedligeholdelse af relation til kontaktperson, intro til nye kontaktpersoner. Ofte starter nysalg med ½ times virtuelt møde, hvor vi afdækker behov og kalibrerer. Herefter planlægger vi et fysisk møde hos kunden.

Så din dag er sammensat af møder ud af huset, Teams-møder og tid til fordybelse, hvor du researcher, segmenterer, planlægger mindre kundestrategier – og strukturere din tid og dine opgaver. Kunderne er fordelt over hele landet, og der vil være nogen rejseaktivitet indenrigs.

Rollen som Account Manager Sammen med dine kollegaer kommer du til at føre vores strategi- og handlingsplaner for erhvervsmarkedet ud i livet. Du får ansvaret for din egen kundeportefølje af erhvervskunder, som du selv tager initiativ til at udvikle gennem nysalg og mersalg.

Som erhvervsleverandør skal vi kunne håndtere kunden 360°. Vores produkter og løsninger dækker bl.a. Rejsekort Erhverv, DSB Erhvervsportalen, som smidiggør købsprocessen, DSB app og dsb.dk. Det bliver også din opgave at videreudvikle bæredygtighedsagendaen sammen med kunderne og vise, hvordan samarbejdet med DSB kan skabe værdi for virksomhederne.

Dine kunder vil være store og små virksomheder i Danmark, og du kommer til at samarbejde og forhandle med bl.a. indkøbs- og HR-chefer.

Primære arbejdsopgaver

  • opnåelse af dit budget - dit vigtigste mål er din salgspræstation.
  • opbygning af nye kunderelationer, da vækst er et stort fokus.
  • booke og afholde møder – i gennemsnit 1 pr. dag.
  • øge kendskabet til DSB Erhverv hos virksomhederne.
Vi opdaterer egne kundedata i vores CRM-system. Det baner vejen for en god kundeoplevelse og for videndeling, så vi kan supportere hinanden indbyrdes.

Som Account Manager får du også mulighed for internt at bidrage til hele teamets udvikling - både forretningsmæssigt for at fremme vækstagendaen og kollegialt for at videreudvikle hele området til en endnu mere kundevendt og kommerciel enhed.

Du kan sikkert se dig selv i flere af følgende udsagn

  • kan skabe og vedligeholde relationer – både eksternt og internt
  • har en struktureret tilgang til opdatering af egne kundedata og CRM-systemer
  • god til at kommunikere og til at komme igennem med dine forslag
  • præsentabel og kan matche vores kunder, som typisk er ledere fra HR og Indkøb
  • tager gerne initiativer
  • en positiv tilgang til kunder og kolleger
  • du bliver motiveret af at have med mennesker at gøre – både i samarbejdet med dine kolleger, og i dialogen med kunderne
  • du har konkret erfaring med synlige resultater fra B2B-salg til både store og mellemstore kunder i Danmark.
Hvad kan DSB tilbyde dig? DSB er fyldt med engagerede medarbejdere, der dagligt arbejder med komplekse og udfordrende opgaver - for sammen at bidrage til en klimavenlig og bæredygtig transport i Danmark. Vores organisationskultur er mangfoldig med plads til alle uanset køn, etnisk baggrund, handicap, alder, seksuel orientering og religion.

Du kan se frem til

  • en fast base i enten Høje Taastrup eller Aarhus, begge steder tæt på stationen
  • at vi tager din udvikling alvorligt – vi tilbyder kurser, uddannelse og "learning-by-doing" og seminarer på vores lækre konferencested på Knudshoved

Vores personalegoder omfatter bl.a.

  • gratis transport med DSB
  • træning i DSB’s eget fitnesscenter og medlemskab til PureGym
  • pension og sundhedsforsikring
  • frokostordning med mulighed for at købe aftensmad med hjem
Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Ansøgningsfristen er den 10. december 2023. Vi indkalder løbende til 1. samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigts muligt.

Dit CV uploader du som dokument, ansøgningen kan være som et dokument eller kort videopræsentation.

Du er velkommen til at ringe til erhvervsmarkedschef Tayfun Atik på mobil 31 31 40 80, hvis du har spørgsmål.



#LI-SG1
#LI-Hybrid

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948248

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet