BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Cecilie's søger en dygtig og serviceminded administrativ assistent/bookingkoordinator til vores kontor i City-2 med arbejdstid mandag til fredag fra 10.00 til 15.00.
Hvis du behersker både skriftlig og mundtlig kommunikation og har en passion for at levere ekstraordinær service via mail og telefon, samt deltage i de faste administrative opgaver, så er denne stilling perfekt til dig.
Som administrativ bookingkoordinator vil du være bindeleddet fra gæsternes første henvendelse, enten via mail eller telefon. Det er vigtigt, at du sikrer, at alle detaljer om aktiviteter, køkken og bar er koordineret og struktureret, selv i travle perioder, altid med et smil og overskud.
Hos Cecilie's i City-2 kan du forvente en arbejdsplads, hvor der aldrig er kedeligt. Vi har en høj arbejdsmoral i et relativt ungt team med en åben dør til kontoret for tanker og sparring.
Erfaring og uddannelse er ikke påkrævet, men den rette indstilling & mindset værdsættes højt. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Vi afholder løbende samtaler med potentielle kandidater til jobbet og kan tilbyde hurtig opstart.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Cecilie's ApS, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029532