Administrativ assistent med fokus på reception og facility-opgaver hos FK Distribution

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, har smil i stemmen og lyst til at være ansigtet udadtil i vores reception. Kunne du også tænke dig at arbejde med alsidige administrative opgaver indenfor facility-området, hvor vi sætter høje standarder? Så er du måske vores nye administrative assistent.

Dine arbejdsopgaver
Du bidrager væsentligt til at sikre en professionel oplevelse, hver gang virksomheden modtager gæster, kunder og leverandører eller telefonen ringer. Du bliver en del af vores administrationsafdeling, og du kommer til at servicere interne som eksterne kunder samt forestå administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift.

Du kommer især til at arbejde med:

  • Modtagelse af gæster og pasning af telefon og virksomhedsmail.
  • Administrative opgaver, herunder diverse indkøb, administration af kontorartikler og tryksager, posthåndtering, fakturahåndtering etc.
  • Facility opgaver, herunder koordinering af ekstern rengøring, opsyn med mødefaciliteter, biladministration, administration af firmatelefoner, Bizz m.m.
  • Lægge information på vores intranet, samt vedligeholde vores digitale kontraktarkiv
  • Diverse håndværker- og leverandørkontakter
  • Ad-hoc opgaver, herunder bestilling af hotelophold, koordinering af interne arrangementer og events

Dine kvalifikationer
Som administrationsassistent i FK Distribution bliver du virksomhedens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du er serviceminded og imødekommende i alle sammenhænge. Herudover er du ansvarsbevidst og kan prioritere mange bolde i luften samtidigt i en hverdag med variation og afbrydelser.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med lignede opgaver
  • Har en positiv indstilling, hvor du proaktivt arbejder for at optimere egne arbejdsprocesser og arbejdsområder.
  • Er ansvarsbevidst og arbejder struktureret og systematisk med opgaverne.
  • Arbejder selvstændigt, er initiativrig og beslutsom og samtidigt trives med mange kontaktflader.
  • Gode IT-kundskaber især i Outlook, Word og Excel.
  • Behersker dansk i skrift og tale, samt engelsk i tale.

Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef René Hansen 2949 8340. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

FK Distribution er eksperter 
Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer.

Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, onsdagskage og kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse fællesarrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller northmedia.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1a0074c5)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FK Distribution A/S, Bredebjergvej, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087019

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet