Administrativ compliance-medarbejder til struktureret IT-miljø i Storkøbenhavn

Profilbillede
dato

Bliv en vigtig del af vores team, som Administrativ Compliance-medarbejder i Storkøbenhavn

Personale-match søger for en kunde en Administrativ Compliance-medarbejder til at indgå i et erfarent It- team, der har ansvaret for at sikre korrekt dokumentation og registrering af rådgivnings samtaler.

Vil du arbejde i et struktureret og meningsfuldt miljø, hvor dine evner inden for service, administration og compliance kan gøre en forskel. Er du detalje orienteret og god til at sikre, at tingene er på plads? Så er denne stilling måske noget for dig.

 

Hvad indebærer jobbet:

  • Du vil arbejde med at finde, og organisere optagelser af rådgiversamtaler, så de er klar til brug, når der er behov for dem.
  • Dagligt arbejde med Excel og support systemer til databehandling og strukturering.
  • Jobbet kræverdansk og engelsk, i både skrift og tale, da vi arbejder med dokumentation og mail kommunikation på begge sprog.
  • Du vil være en del af en rutinepræget hverdag, hvor du har ansvaret for dokumentation og administrationsdelen og sikrer compliance-opgaverne.
  • Leverer venlig og imødekommende kundeservice.

 

Hvem leder vi efter?
Dig som er servicemindet, struktureret og har styr på systemerne. Du arbejder rutineret og selvstændigt, og tager ansvar for både servicen, opgaven og kvaliteten. Med dine samarbejdsevner passer du godt ind i et uformelt IT – miljø, hvor godt humør og orden er i fokus, Vi forstiller os at du har en baggrund fra administration, finans eller økonomi.

  • Du trives i en stilling med faste rutiner, hvor du ved, hvad der skal gøres, og kan se vigtigheden af præcision i hver eneste opgave.
  • Du har let til smil og brænder for kundeservice, leverer gerne en ekstra indsats for at sikre den rigtig gode kundeoplevelse.
  • Du er erfaren i Office 365 særligt Excel, og nyder at arbejde med data, lister og struktur. Kendskab til support systemer en fordel men ikke et krav.
  • Du er en god teamspiller og værdsætter et arbejdsmiljø, med en bred erfaring, og plads til forskelligheden i kompetencerne.

 

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Du vil arbejde i et åbent kontormiljø, med mulighed for hjemmearbejdsdage efter oplæringsperioden.
  • Fleksibilitet i din arbejdsdag, med rullende arbejdstider mellem kl. 07.30-17.00
  • Et stærkt team, der værdsætter godt samarbejde, hvor din rolle bliver central for, at compliance-processerne fungerer effektivt.
  • Snarlig opstart, vi er klar til at byde dig velkommen.

 

Ansøg her

Ansøgningsfrist:
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV allerede i dag. Er du registreret som bruger hos Personale-match.dk og gerne vil søge stillingen, så ring til os på tlf. 70 70 18 28, så vi kan tilføje dig til jobkode MCK1114

Vi glæder vi os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PERSONALE-MATCH ApS, Rugvænget, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133315

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet