BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ medarbejder søges til Rengøringsafsnittet i Høje-Taastrup Kommune
Vi søger en erfaren medarbejder, der kan løse mange forskellige arbejdsopgaver og som synes at drømmejobbet er at være en del af Rengøringsafsnittet.
Du vil få en spændende hverdag på en arbejdsplads med en stor kontaktflade, og et job, der er udfordrende og alsidigt og til tider med mange bolde i luften. Arbejdspladsen er kendetegnet ved, at vi hjælper hinanden, har en god humoristisk omgangstone og altid gør vores bedste for at tingene lykkedes på et højt niveau.
Rengøringsafsnittet er et stort afsnit der består af rengøring og kantinedrift. Vi udfører rengøring og kantinedrift i kommunens bygninger. Vi er ca. 150 medarbejdere og vi er en del af CEIS (Center for Ejendomme og Intern Service i HTK).
Dine arbejdsopgaver vil være daglig administrativ drift, som fx:
- Personaleadministration i Silkeborg Data, i samarbejde med ledere
- Udarbejdet dagsorden og referater til interne møder i Rengøringsafsnittet i samarbejde med leder
- Faktura behandling og afstemning af bankkonto i Prisme
- Oprette sager i Acadre
- Udarbejde, oprette og håndtere stillingsopslag i rekrutteringssystemet Emply
- Mødebookinger
Vi forventer at vores nye kollega:
- Har en kontoruddannelse, fx kommunom, inden for offentlig administration
- Har kendskab til Office 365
- Er god til at kommunikere i både skrift og tale
- Er fleksibel og omstillingsparat
- Er udadvendt og har positiv tilgang til opgaveløsning
- Er ansvarsbevidst, tænker i helheder og følger sine opgaver helt til dørs
- Er initiativrig, ser muligheder og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt, og kan arbejde selvstændigt.
- Kan fungere i en politisk ledet organisation
- Vil medvirke til en løbende faglig kvalitetsudvikling af opgaverne på det administrative område
Vi tilbyder dig:
- Et spændende og udfordrende job med mulighed for at arbejde hjemmefra.
- Gode personlige udviklingsmuligheder
- En 30,00 timers arbejdsuge
- Adgang til fitness, sommerhusudlejning med mere.
- Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst
Har du erfaring med de nævnte opgaver, er du hjælpsom, imødekommende og har du gode samarbejdsevner, så er du måske lige den vi leder efter, som vores nye administrative kollega i Rengøringsafsnittet, vi glæder os til at høre fra dig.
Stillingen er til tiltrædelse snarest muligt.
Der er ansøgningsfrist søndag den 14. januar 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 3 og 4 i tidsrummet kl. 8.00 til kl.14.00.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Rengøringschef Susanne Bøtker Petersen på tlf. 21273547
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Høje-Taastrup Kommune, Magdavænget, 4, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964779