BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ medarbejder til kundeserviceafdeling
i Nordea Finance Equipment
Trives du med at se bunken blive mindre og mindre? Har du let til smil og god energi? Har du lyst til at få foden indenfor hos en af de helt store banker i Danmark? Så er det måske her du skal starte din karriere!
Vi tilbyder:
- Midlertidig ansættelse indtil 31-05-2024
- Bliv del af et sjovt team med højt humør og ligesindede.
- Få foden indenfor i finansverdenen.
Om arbejdspladsen
I Nordea Finance tilbyder vi finansiering af en bred vifte af det bedste udstyr og ny teknologi til virksomheder i forskellige brancher. Vi har nemme og gode digitale løsninger – både internt og eksternt. Vi gør brug af online portaler til kunder og partnere, e-signering og e-boks. Og selvfølgelig har vi også masser af kunderelationer og henvisninger via Nordea Bank.
Vi er optaget af at skabe resultater sammen med hinanden, og vores succes måles på hele teamets præstation, hvor vi alle bidrager med vores positive mindset, forskelligheder og kompetencer. Vi sætter ind ”lige der”, hvor behovet er størst for at levere den bedste kundeservice.
Om jobbet
Opgaven er meget specifik; der er 6000 køretøjer som skal omregistreres, fordi to firmaer lægges sammen. Du vil blive tilknyttet vores kundeserviceteam med 32 kolleger, hvor din hovedopgave vil være at arbejde bunken af registreringsattester i bund. Du skal derfor være motiveret af at kunne se bunken blive mindre.
I korte træk er opgaven at tjekke, hvem der er registreret som ejer og bruger, sikre dig, at det er korrekt i forhold til vores interne regler, og derefter sende den ene del af registreringsattesten til brugeren.
Der vil naturligvis være grundig træning i opgaven.
Somme tider kan der også være behov for at løse andre ad hoc opgaver, så som at besvare telefoniske henvendelser, afmelde biler hos Motorstyrelsen etc., hvis behovet opstår. Derfor er det også vigtigt at du kan ”smile” i telefonen.
Om dig
Om du lige er kommet ud af studiet og skal til at have dit første fuldtidsjob, eller om du har været i gang længe og har ledt efter en mulighed for at få foden indenfor, så er der plads til dig her. Det eneste krav er, at du kan begå dig på både dansk og engelsk i skrift og tale. Her er det en fordel (ikke et krav), hvis du har viden om eller erfaring med indregistrering. Vi forventer desuden at du har et naturligt talent for IT-redskaber generelt og er dygtig til at navigere i Outlook.
Det vigtigste for at få succes hos os er, at du:
- Har let til smil og grin i hverdagen, for hos os står energien højt i teamet.
- Har en teamånd som er ud over det sædvanlige, da du vil skulle arbejde tæt sammen med andre.
- Har lyst til at ”gøre det lille ekstra” – for det gør vi!
Det praktiske
- Opstart: Hurtigst muligt
- Omfang: Fuldtid indtil 31-05-2024
- Lokation: Helgeshøj Allé 33, 2630 Taastrup
- Løn efter kvalifikationer
Nordea samarbejder med Experis i denne rekrutteringsproces og du bliver ansat som konsulent/vikar gennem Experis på overenskomsten for Handel, Viden og Service. Læs mere her: https://www.manpowergroup.dk/vikarer-konsulenter.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb på tlf. 4590 2800 på hverdage mellem 10:00-14:00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Experis A/S, Oldenburg Alle, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966124