BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte borgere? Og vil du gerne arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver i en myndighedsrolle på det specialiserede voksenområde? Så læs med her.
Her får du jobbet, hvor du sammen med dygtige kollegaer gør en indsats med at hjælpe udsatte borgere i at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt.
Du vil blive en vigtig medspiller i afdelingens forkontor, som består af 5 medarbejdere og 1 leder, der arbejder for at få afdelingens drift til at løbe rundt. Opgaveviften er bred, og der er mulighed for at afprøve og udvikle sig selv i mange forskellige typer af opgaver.
Kerneopgaven medfører en lang række forskellige opgaver, der spænder fra posthåndtering, telefonbetjening, fremskudt sagsbehandling, administrativ koordinering, sagsbehandling inden for Servicelovens §97, § 100, § 109, §110, socialt frikort og boligsocial anvisning. Du vil have et tæt samarbejde med afdelingens sagsbehandlergruppe, samt kommunens øvrige borgernære afdelinger. Vi har i afdelingen et vigtigt fokusområde, som består af at styrke afdelingens samarbejde med de andre centre.
Du får professionelle, engagerede og ambitiøse kolleger, som er gode til at samarbejde og sparre med hinanden. Vi har en anerkendende, tillidsfuld og positiv tilgang til både borgere, kolleger og samarbejdspartnere. Du vil få tæt faglig ledelse og personaleledelse, og vi oplever en afdeling med god social kapital.
Vi har brug for dig, der:
- Har en relevant uddannelse
- Har erfaring indenfor enten administration eller sagsbehandling – måske endda indenfor begge
- Trives med administrative opgaver
- Har lyst til at have borgerkontakt
- Har mod på at indgå i de svære samtaler med borgerne
- Med fordel har viden om kommunal sagsbehandling
Desuden lægger vi vægt på, at du har gode personlige kompetencer. Det betyder, at du:
- Kan arbejde selvstændigt med opgaver
- Har et godt overblik over dine egne opgaver og kan prioritere dem i farten
- Har flair for struktur og er god til at planlægge din tid
- Kommunikerer på en ligefrem, anerkendende og tydelig måde
Du får et job med mulighed for fleksibilitet og udvikling af kompetencer. Det betyder, at du får mulighed for at have flextid og hjemmearbejde 1-2 dage om ugen. Rådhuset ligger i gåafstand fra Høje-Taastrup Station, som du når med 17 min. med tog fra København H og 7 min. fra Roskilde station. Vi har løbende undervisning ved vores jurist, ugentlige statusmøder samt modtager supervision.
Jobbet er en fast stilling på 37 timer med tiltrædelse 1.1.24. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.
Ansøgningsfrist er d. 23.11.2023
Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag den 28.11.2023.
Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og evt. andre relevante dokumenter sendes elektronisk via kommunens e-rekrutteringssystem
Er du blevet nysgerrig? Så spørg….
Du har måske spørgsmål til jobbet, hverdagen eller noget helt tredje og dem vil vi rigtig gerne svare på. Du kan kontakte Teamleder Amela Saradzic på 31 90 81 84.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Social- og Arbejdsmarkedscenter (SAC) løser de samlede opgaver indenfor beskæftigelse, handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte- og aktivitetstilbud. Vi tager udgangspunkt i borgerens samlede livssituation og mulighed for at opnå et så selvstændigt liv som muligt. Vi møder borgerne med positive faglige forventninger baseret på tanken om, at alle mennesker kan videreudvikle deres kompetencer gennem aktiviteter eller job. Centeret arbejder med både myndighed- og udfører funktioner.
Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på www.htk.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940417