BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en visionær leder, der brænder for at udvikle og motivere et team af specialiserede indkøbere? Har du evnerne til at sikre effektive leverancer af kritiske reservedele, som er afgørende for den daglige drift af DSB's togflåde?
Så er det dig, vi søger til rollen som afdelingsleder for vores operationelle indkøbere. Tag skridtet videre i din karriere hos os – ansøg nu og bliv en del af vores fremadstormende team!
Vi søger en leder til vores team af dygtige og erfarne indkøbere, som varetager alt forsyning af reservedele og serviceydelser relateret til Vedligehold af DSBs togflåde.
Afdelingen har en central rolle i forhold til, at DSB hver dag kan levere tog til tiden og sikre bæredygtig transport til alle danskere.
Du vil spille en nøgleposition i bestræbelserne på at holde Danmark kørende ved at garantere kontinuerlig og bæredygtig transport. Som leder for området får du ansvaret for 9 medarbejdere i Århus og Høje Taastrup og du har sammen med dem ansvaret for at sikre robust forsyningssikkerhed til DSBs driftsværksteder.
Dine konkrete arbejdsopgaver Som drivkraften bag dit team vil dine opgaver både omfatte strategisk og faglig ledelse med henblik på optimering af indkøbsprocesserne. Du vil være garanten for kvaliteten bag jeres resultater og tage aktiv del i tværorganisatoriske projekter rettet mod procesforbedringer. Du rapporterer til chefen for Materielforsyning, der foruden dine medarbejdere vil blive din nærmeste sparringspartner.
Indkøbsafdelingen er organisatorisk placeret under Materielforsyning, som ud over Indkøb omfatter Contract Management og lagre i både Øst og Vest. Du vil i det daglige samarbejde tæt med kollegaerne i Contract Management, som varetager kontraktopfølgningen overfor leverandørerne lige som du vil have en bred kontaktflade i det øvrige DSB.
Da dine medarbejdere er fordelt mellem Øst og Vest vil der indgå månedlige arbejdsdage på Sonnesgade i Aarhus.
Hvem er du? Du har bevist dit værd som leder med et klart talent for både selvstændig beslutningstagning og håndtering af flere simultane projekter. Din passion ligger i menneskelig udvikling kombineret med struktureret planlægning, hvilket gør dig ideel til denne rolle, hvor høj kvalitetssikring møder vores værdier: Positiv, samarbejde og ildhu.
Din erfaring
- Minimum 5 års erfaring fra operationelt eller strategisk indkøb relateret til transportsektoren eller lignende brancher
- Betydelig ledelsesmæssig erfaring fra et lignende miljø
- Solidt kendskab SAPs indkøb- og logistikmoduler.
Nogle af vores personalegoder er
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem.
Du bliver placeret i DSB lyse hovedkontor, som ligger tæt ved stationen i Høje Taastrup hvor vi sidder i åbent kontorlandskab, som giver god mulighed for dialog og sparring i løbet af arbejdsdagen
Som afdelingsleder i DSB bliver du ansat på individuel kontrakt baseret på dine kompetencer.
Ansøgning Vi ser frem til at tage imod vores nye kollega, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Vi behandler ansøgninger løbende og opfordrer dig til at indsende dit CV samt relevante dokumenter hurtigst muligt, dog senest d. 20. februar 2024.
Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Materielforsyning Lotte Ebbeskov på telefonnummer 2468 3110. Bemærk, at Lotte er på ferie i uge 7 og kan derfor være svær at træffe.
Bliv en del af et team hvor dit bidrag gør en forskel hver dag – både for dine kolleger og de tusindvis af passagerer vi transporterer. Vi ser frem til din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983825