ALLE OMRÅDER, HQ: Contract Facility Manager til togrengøring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Forestil dig en arbejdsdag hvor du er i kontakt med mange mennesker og anvender din kontraktstyringserfaring til at sørge for, at DSB’s tog er rene og indbydende for vores mange passagerer.

”Som Contract Facility Manager er man med til at løfte en spændende opgave i forhold at give de ca. 500.000 passagerer, der dagligt rejser med toget, en god oplevelse” fortæller Susanne Tillan, som er Contract Facility Manager.

DSB gennemførte i forsommeren 2021 et genudbud af en af Danmarks største samlede FM-kontrakter. ISS vandt udbuddet og kontrakten omfatter FM-ydelser som bygnings- og teknisk vedligehold, tog- og bygningsrengøring, kantinedrift, renovation mv. Selve kontrakten på togrengøring vil i 2024 være på 130 millioner kroner.

Mød dine nye kollegaer Du træder ind i DSB Ejendomme, hvor du bliver mødt af 80 administrative medarbejdere samt 250 medarbejdere på stationerne. I DSB’s FM Kontraktstyringsafdeling er vi 20 medarbejdere og vi glæder os alle til at byde dig velkommen!

I dit helt nære team er vi fire kollegaer, som hver især arbejder med kontraktstyring. Vi sparrer med hinanden både i det daglige og når vi hver 14. dag holder afdelingsmøde.

Vi spiser frokost sammen og en gang i mellem mødes vi også til en fællesmorgenmad serveret i vores lækre kantine. Omtrent seks gange om året mødes vi til faglige og sociale arrangementer.

Din hverdag Du får en arbejdsdag, der involverer kontakt til mange mennesker og opgaveløsning både fra skrivebordet og fra én af DSB’s 22 forskellige rengøringslokationer.

Du får ansvaret for togrengøringskontrakten, der dækker indvendig togrengøring på Fjern & Regional tog samt S-tog, ind- og udvendig graffitiafrensning, specialrengøring og værkstedsrengøring.

Et par gange om måneden er du ude på DSB’s togrengøringslokationer sammen med leverandøren for at lave kvalitetssikring. Én gang i kvartalet har du en tur til Jylland, der indebærer en overnatning. Der kan være opgaver, der ligger udenfor almindelig kontortid, men de opgaver er du selv med til at planlægge.

En arbejdsdag kan starte med at du tjekker mails inden du går til fælles morgenmad med dine kollegaer i afdelingen. I snakker om løst og fast inden afdelingsmødet starter. Efter frokost tager du til Klargøringscenter Kastrup, hvor du mødes med ISS. I laver en
fælles gennemgang og kvalitetssikring af togrengøringen. Du afrunder arbejdsdagen hjemmefra, hvor du besvarer de mange mails, der er tikket ind i løbet af eftermiddagen.

Dine primære opgaver

  • Daglig opfølgning, koordinering og sparring med leverandørpartneren
  • Sikre løbende koordinering med DSB togdriftsenheder og Planlægning
  • Sikre overholdelse af de kontraktuelle KPI’er og SLA’er
  • Planlægge og lede faste driftsstyringsmøder med leverandørpartneren samt møder med interne interessenter
  • Forhandling af ad hoc kontraktuelle problemstillinger med support fra afdelingen
  • Ansvarlig for månedligt at udarbejde kommentarer til performancerapporteringen
  • Budget med input fra togplanlægning
  • Økonomistyring for de nævnte FM leverancer/ydelser
”Jeg er stolt af, at vi også er med til at fremme bæredygtighedsagendaen. Eksempelvis er vi begyndt at bruge mere bæredygtige rengøringsprodukter. Derudover har vi tre lokationer hvor alt affald eftersorteres og vi arbejder også på at mindske mængden af plast i togene” fortæller Susanne.

Hvem er du? Vi forestiller os, at du enten har flere års erfaring med levering af serviceydelser, ledelse af en driftsenhed eller drift af Facility-kontakter.

Vi forestiller os også, at du har…

  • solid erfaring med FM-kontrakter og leverandørstyring
  • indgående erfaring med forhandling
  • gode skriftlige og kommunikative evner
  • forretningsforståelse og god talforståelse
Derudover lægger vi vægt på at du…

  • trives med at følge med i driften via besøg i marken og sætte dig ind i kontraktuelle forhold og få løst de administrative opgaver
  • trives med at arbejde selvstændigt, er selvmotiverende, og at du har en naturlig drivkraft som bidrager til at du sikrer fremdrift i de opgaver, som du er involveret i
  • formår at vedligeholde den gode relation til leverandøren ISS, via fokus på leverandør-partnerskab.
  • har du sans for detaljen og tager initiativer, der sikrer at vores togrengøringsydelser altid lever op til vore passagers forventninger.
Hvad tilbyder DSB? Nogle af de personalegoder som du omfattes af, er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
  • Deltagelse i FM-netværk og løbende opdatering af viden indenfor Contract og Facility Management
Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Søg nu Ansøgningsfristen er den 24. september 2023. Vi holder løbende samtaler, så send os CV/ansøgning og evt. eksamensbevis snarest.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt Afdelingschef Michael Wulff på telefon 24 68 57 33


#LI-NF1
#LI-Hybrid


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191741&DepartmentId=19998&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5901484

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet