ALLE OMRÅDER, HQ: Senior konsulent til Fremtidens S-bane

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du har nu chancen for at blive nøglepersonen i et team, der skal sikre effektiv styring af et af Danmarks største indkøbsprogrammer. Forestil dig at arbejde i et projektmiljø med mange andre forskellige faggrupper om at revolutionere den kollektive transport.

”Som senior konsulent i Fremtidens S-bane vil dine vigtigste opgaver omhandle rapportering samt strategier, planer og processer for centrale styringsdiscipliner” (fortæller Maja, som er PMO Lead).

Vi investerer i fremtidens jernbane Vi er allerede langt i anskaffelsen af bl.a. nye miljøvenlige el-togsæt, effektive ellokomotiver, store moderne værksteder samt fornyelse af hele S-banen. Det lyder nemmere, end det er – men det er sjovt, spændende og udviklende.

Netop derfor har vi de seneste år arbejdet målrettet på at etablere kompetence- og styringsmetoder til at gennemføre de mange storskalaprogrammer, der vil definere fremtiden for jernbanen i Danmark.

Mød dine kommende kollegaer Vi glæder os til at byde dig velkommen i programmet Fremtidens S-bane. Vi er 150 kollegaer, der arbejder sammen om at skabe fremtidens kollektive transport i Københavnsområdet. Vi har et rigtig godt kollegaskab, hvor interessen for hinanden er stor og motivationen er høj.

Med programmet Fremtidens S-bane har vi tiltrukket dygtige kollegaer fra rundt omkring i verden – blandt andet Indien, Tyskland, Holland, Polen og Frankrig. Vi har forskellige baggrunde, heriblandt management konsulenter, ingeniører, tekniske specialister og projekt konsulenter.

Din hverdag Forestil dig en arbejdsdag i programkontoret for Fremtidens S-bane, hvor du bruger halvdelen af arbejdstiden på møder - enten som mødeleder eller mødedeltager - og resten af dagen på produktion af en bred vifte af forskellige opgaver. Den ene dag starter du for eksempel med at afholde et møde med henblik på at udarbejde forslag til, hvilke indsatser, der skal være fokus på i den kommende periode.

Herefter finder du et roligt område i vores åbne kontormiljø, hvor du færdiggør udkast til kvartalsrapport til Transportministeriet, som du er ansvarlig for, inden udkast sendes til relevante kollegaer i Programmet Fremtidens S-bane, der skal komme med input.

Efter frokost mødes du med et par af dine kollegaer i Programkontoret for at brainstorme om, hvordan den kommende fase i programmet skal afsluttes, og hvad der skal være fokus på i forbindelse med opstart af ny fase. Dagen sluttes ved skrivebordet, hvor du skriver videre på en proces, der omhandler, hvordan vi arbejder på tværs af de mange projekter i Programmet for et givent område.

Som Senior Konsulent bliver det dine vigtigste opgaver at:

  • Udarbejde og koordinere input til rapportering, herunder kvartalsrapportering til Transportministeriet.
  • Facilitere procesudvikling i forhold til governance.
  • Udarbejde indstillinger og analyser.
  • Løbende forbedrer processer og metoder.
Hvem er du? Der er mange indgangsvinkler til denne stilling, men vi forventer at du:

  • har en videregående uddannelse med minimum 5-10 års relevant erfaring.
  • Behersker dansk og engelsk, både skrift og tale. Dansk og engelsk vil blive dit arbejdssprog
  • Erfaring med sekretariats-betjening
  • evnen til at håndtere komplekse opgaver og arbejde i et hurtigt skiftende miljø, der motiverer dig
  • anvender din erfaring til at understøtte og videreudvikle rammerne for organisering, systemer, strukturer og processer.
Hvad kan DSB tilbyde dig? Vores personalegoder tæller blandt andet:

  • Frokostordning og mulighed for at købe aftensmad med hjem
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen
  • Gratis transport med DSB
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og medlemskab til PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring

Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Ansøg nu Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest 1. oktober 2023

Du er meget velkommen til at kontakte Rasmus Rubinstein på telefon 2468 2309, hvis du har spørgsmål til stillingen.



#LI-NF1
#LI-Hybrid


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191756&DepartmentId=21890&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908203

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet