Vil du være med til at skabe de fysiske rammer for de ca. 12.500 medarbejdere i skatteministeriets koncern. Kan du omsætte brugerbehov og strategiske krav til konkrete indretningsløsninger, så har vi et spændende job til dig.
Sæt din arkitektfaglighed i spil i en stor organisation
I Administrations- og Servicestyrelsen arbejder vi for at sikre velfungerende og moderne arbejdspladser for hele Skatteministeriet. Vi udvikler kontormiljøer, der understøtter både opgaveløsningen og medarbejdernes trivsel – med fokus på kvalitet, æstetik, holdbarhed og bæredygtighed. Vi prioriterer genbrug, renovering og ansvarlige materialevalg frem for nyindkøb.
Som arkitekt hos os kan du se frem til en bred vifte af opgaver indenfor bl.a. space planning og indretning. Opgaverne spænder fra indretning af hele kontorlejemål, til re-indretning af kontorfaciliteter fx ifm. overgang til fleksible pladser, samt valg af møbler og specialløsninger for et enkelt rum.
Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du vil arbejde selvstændigt med egne opgaver, ligesom du vil understøtte dine kollegaer i projekter efter behov.
Konkret skal du bl.a.:
- Udarbejde skitse- og indretningsforslag.
- Omsætte forskellige behov til konkrete løsninger med afsæt i dialog med kunderne om behov.
- Bestille inventar efter gældende retningslinjer og indkøbsaftaler, herunder upcycling.
- Indgå i tværfaglige projektteams og i tæt samarbejde sikre, at projekterne når i mål.
- Have dialog med leverandører, ISS og andre samarbejdspartnere.
Din vej ind i stillingen
Du er arkitekt- eller designuddannet og har erfaring med kontorindretning – gerne inden for aktivitetsbaserede indretning og fleksible pladser. Du er vant til at sikre fremdrift i dine opgaver, og så er du erfaren bruger af Adobe-pakken og AutoCAD.
Vi lægger også vægt på, at du:
- Er detaljeorienteret og har overblik over design- og tegneprocesser, som du bruger til at følge dine opgaver helt i mål.
- Kommunikerer klart og professionelt – både skriftligt og mundtligt.
- Trives i en stor organisation med mange interessenter, hvor opgaver og rammer udspringer af den politiske dagsorden.
- Forstår at navigere mellem brugere, ledere og eksterne samarbejdspartnere
- Tænker bæredygtigt og ser værdien i genbrug og optimering af eksisterende inventar.
I Bygninger og indretning er vi 24 kolleger med forskellig faglig baggrund. Sammen sikrer vi optimale fysiske rammer for vores 12.500 kolleger og vedligeholdelse af Skatteministeriets 65 lejemål.
Vores hverdag er meget varieret, og ofte er vi på farten, da vi løser opgaver i hele landet. Du skal derfor påregne en vis rejseaktivitet til Skatteministeriets forskellige lokationer.
Vi er et kontor med bred faglighed, og du bliver en del af vores designteam af syv arkitekter og grafikere. Vi har en uformel omgangstone, og vi sætter pris på faglige dialoger, samarbejde og sparring om de gode løsninger. Vores hjælp er efterspurgt, og vi keder os aldrig. Derfor lægger vi også vægt på gensidig fleksibilitet, så arbejds- og familieliv kan hænge sammen.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis og gerne vedlagt portfolio med eksempler på egne arbejder senest mandag den 8. september 2025 kl. 15.00 via linket ’Søg stillingen’.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte souschef Karin Jaller på tlf. 72373911 eller mail karin.c.jaller@adst.dk.
Vi forventer at holde 1. samtaler torsdag d. 11. september 2025 og 2. samtaler mandag d. 15. september 2025. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen.
Tiltrædelse pr. 1. november 2025.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted bliver Engelholm Allé 1, 2630 Høje Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0e51071f-a7e4-4c44-872b-9de6ebc4372a