BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På kontoret i Taastrup søger vi en barselsvikar for vores kontorassistent. Har du lyst til et spændende og udfordrende arbejde? Er du serviceminded og god til at håndtere forskelligartede opgaver - så vil vi meget gerne høre fra dig!
Jobbet består primært af administrative opgaver inden for kundeservice og personalepleje. Du vil sidde i receptionen sammen med Mie, som er vores sekretær. Her vil du blandt andet have ansvaret for at tage imod kunder og hjælpe dine kollegaer med diverse ad-hoc og administrative opgaver og herigennem være med til at skabe balance i en travl hverdag. Erfaring som kontorassistent er ikke et krav - vi sørger for grundig oplæring.
Dine primære opgaver er:
- Ansvarlig for oprettelse og opdatering af kundedatabase, herunder hvidvaskdokumentation og onboardingprocessen
- Passe receptionen samt klargøring af mødelokaler
- Diverse kontor- og ad hoc-opgaver
- Medarbejderrelaterede opgaver og personalepleje
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med daglig arbejdstid mandag til fredag i tidsrummet 8:00-16:00.
Ansættelsesstart sker efter aftale, men gerne i starten af november og indtil 30.11.2025.
Vi forestiller os, at du:
- Er pligtopfyldende, omhyggelig og struktureret, med sans for detaljer
- Som person er udadvendt, smilende og imødekommende
- Kan håndtere flere opgaver og ansvarsområder samtidigt
- Er en teamplayer men samtidig god til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver
- Har god forståelse- eller interesse for IT
Vi tilbyder:
En varieret hverdag i en alsidig stilling med en høj grad af frihed under ansvar. Gode løn- og ansættelsesforhold inkl. pension, sundhedsforsikring og frokostordning.
Hos RSM har vi et stærkt fællesskab med tæt samarbejde mellem kollegaer hvor vi hjælper og sparrer med hinanden i hverdagen, så vi i fællesskab giver vores kunder den bedste oplevelse. Vores kontor er præget af et miljø med humor og godt samarbejde. Vi mødes også til sociale arrangementer og har en uformel omgangstone.
Vi glæder os til at høre fra dig.
RSM Danmark
Hos RSM Danmark bliver du en del af en attraktiv arbejdsplads med en flad struktur og et særligt fokus på gensidig fleksibilitet. Vi lægger stor vægt på at støtte vores medarbejdere gennem uddannelsesforløb, videreuddannelse og kompetenceudvikling. Dette betyder, at vores medarbejdere altid er opdaterede på den nyeste viden.
Vi er Danmarks 10. største revisionsvirksomhed. Det giver os den gode balance mellem lokale afdelinger med nærhed til vores kunder samtidig med et professionelt samarbejde og vidensdeling på tværs af landet mellem vores 14 kontorer og 250 medarbejdere. Vi hjælper vores kunder med at træffe sikre beslutninger om deres fremtid.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR-ansvarlig, Karin Bark
Tlf.: 96 19 41 42
Mail: HR@rsm.dk
Ansøgninger modtages via nedenstående "Søg stillingen"
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RSM Danmark, Thyparken, 7700 Thisted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119711