Bliv administrativ koordinator i DSB's SAP Center of Excellence og optimer vores forretningsprocesser

dato

Kunne du tænke dig at sætte struktur på tingene og få det hele til at køre i vores IT SAP-organisation?

Vi har brug for dig til at koordinere vores aktiviteter og få indkøbsprocesser, økonomi og ad hoc-opgaver til at fungere bedst muligt.

Velkommen til SAP Center of Excellence Vi er 34 faste medarbejdere og et antal eksterne konsulenter, som du kommer til at arbejde tæt sammen med.

SAP samler DSB’s forretningsprocesser (regnskab, indkøb, lagerstyring, salg og HR) i ét IT-system. Vores data er forbundet på tværs af afdelinger, så vi alle kan arbejde effektivt sammen.

Det tager vores SAP-specialister sig af.

Du servicerer hele afdelingen, og din nærmeste leder er Bent, Head of SAP.

Vi er ret internationale, og engelsk er vores daglige forretningssprog i afdelingen.

Som vores administrative support er du med til at sikre, at der er styr på økonomi, ressourcestyring og indkøbsprocesser i afdelingen.

Du får en central rolle og en bred kontaktflade både i DSB og over for vores leverandører.

Hvordan ser typisk arbejdsdag ud? Opgaverne er meget forskellige. Det ene øjeblik oprettelse af en indkøbsordre, det næste assisterer du med at udarbejde budgetter eller sidder i møde for at danne et overblik over forlængelser af konsulenter.

Du har mange sideløbende opgaver på samme tid. Det kan fx handle om at sørge for, at vores kontor fungerer og tjekke op på tidsregistreringer, at sikre, at alle overholder tidsfristerne, og at kvaliteten er i orden.

Andre tilbagevendende opgaver er at tjekke, hvornår de enkelte konsulenters adgange skal forlænges eller afsluttes.

Hver tirsdag mødes vi til et kort standup-møde med hele SAP-afdelingen. Så du vil altid vide, hvad der rører sig hos os. Hver 6. uge afholder vi afdelingsmøde, hvor vi deler viden om emner af fælles interesse.

En gang om året tager vi sammen på seminar på DSB’s kursuscenter i Knudshoved, her er der plads til både fagligt indhold og socialt samvær. Det vil du blive involveret i at arrangere.

Vi håber, du vil byde ind med forslag til arbejdsgange, der kan gøres mere simple.

Nogle stikord til arbejdsopgaverne

  • Fakturabehandling, opfølgning på økonomi, tidsregistrering og budgetter
  • Indkøb af forbrugsvarer og software m.m.
  • Forankre ressourcestyring
  • Diverse IT-administrative opgaver


Dit grundlæggende værktøj er Excel og forskellige moduler inden for SAP.

Hvem er du? Det vigtigste er, at du bliver motiveret af de opgaver og det miljø, vi har forsøgt at beskrive i jobopslaget.

Derudover vil du klare dig bedst i jobbet, hvis du er god til tal.

Du har erfaring med

  • Administration og koordination
  • Lettere økonomistyring/regnskab/budgettering
  • Administrative processer (det kan være indkøb eller andet)
  • Opgaver, hvor du har overblikket over medarbejdere, opgaver, tidsplaner mm (ressourcestyring)
  • Excel og andre IT-systemer (måske SAP)


Som person er du

  • Struktureret og forstår at overholde deadlines
  • Vant til at håndtere mange parallelle opgaver
  • I stand til at kommunikere godt på dansk og engelsk
  • God til at kontakte andre, når der er behov for det – skriftligt, telefonisk og fysisk
Hvad tilbyder DSB?
  • Gratis transport med DSB  
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen 
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym 
  • Pension og sundhedsforsikring 
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem 


Læs mere om  personalegoder og DSB som arbejdsplads.

Søg nu  Ansøgningsfristen er d. 31. marts 2025. 

Vi evaluerer løbende, så skynd dig at uploade cv og ansøgning (evt. som video).

Søg via linket til vores karriereportal, besvar vores spørgsmål og upload CV.

Vi modtager ikke traditionelle ansøgninger til dette job.

Spørgsmål? Ring til Bent Nielsen på 2468 0139.

#LI-hybrid
#LI-BS1

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5eb267e1-1d72-4869-9a7b-a0ae3e382004

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet