Bliv afdelingsleder i DSB's supply chain og driv kritisk udvikling og ledelse inden for reservedele og procesoptimering

dato

Nu har du mulighed for et job med stor betydning for driften i DSB. Du medvirker til at sikre kritiske leverancer af reservedele og udvikler dit team af specialiserede indkøbere. Og så får du stor indflydelse på, hvordan vi moderniserer afdelingen. Lyder det spændende? Så læs videre!

”Denne stilling er en særlig mulighed for at arbejde i et af de mest centrale forretningsområder inden for DSB’s drift. Vores afdeling sikrer, at der planlægges og indkøbes komponenter til det daglige vedligehold af hele DSB’s togflåde, og du vil derfor få mulighed for at arbejde meget bredt på tværs af DSB, og samtidig få en dyb indsigt i de vigtige værdikæder, som understøtter vores Supply Chain. Det er både meningsfyldt og yderst værdiskabende.

Derudover kommer du til at arbejde i et miljø, som er under rivende udvikling. Vi er i implementeringsfasen af et stort og spændende forandringsprojekt, som vedrører systemimplementering (IBP), optimering af S&OP processer og udvikling af ny KPI-struktur for hele området. Det vil bidrage til et signifikant løft af hele vores værdikæde i DSB Vedligehold”,

fortæller din kommende leder Anne, Chef i Supply Chain og Udvikling

Velkommen til Supply Chain og Udvikling Du får ansvaret for 11 dygtige medarbejdere, der hver dag arbejder for at sikre robust forsyningssikkerhed til DSB’s driftsværksteder. Teamet består af erfarne medarbejdere, som arbejder med contract management, indkøb og planlægning.

Medarbejderne er fordelt i Århus og Høje Taastrup. Du vil have din faste base i vores lyse kontorer i Høje Taastrup, men vil have månedlige arbejdsdage i Sonnesgade i Aarhus.

Hvad går jobbet ud på? Du vil i jobbet

  • Sikre god daglig ledelse af dine 11 medarbejdere inkl. 1:1 samtaler, udvikling, faglig sparring mv.
  • Skabe struktur i afdelingen og have stort fokus på at sikre governance
  • Arbejde strategisk med at videreudvikle afdelingen

Du trives i en rolle hvor du har et operationelt fokus, og sikrer daglig opfølgning på leverancer af komponenter, samtidig med at du får ansvaret for at udvikle rammer og strukturer, så vi bliver bedre i morgen og har en klar plan for, hvor vi er om et år.

Du får en bred kontaktflade i DSB og vil blive involveret i mange tværorganisatoriske projekter rettet mod procesforbedringer og løbende udvikling af DSB.

Du kan altså se frem til et alsidigt job hvor du i løbet af en typisk arbejdsdag fx

  • Sparrer om konkrete opgaver med dine medarbejdere - både dem på kontoret i Høje Taastrup og dem i Aarhus – med fokus på hvorledes I individuelt og som team udvikler jer
  • Følger op på daglige KPI’er
  • Deltager i tværorganisatoriske projekter med ledere og medarbejdere fra andre områder i DSB
  • Udvikler og implementerer nye processer, som eksempelvis understøtter et godt samarbejde med vores leverandører eller tætte samarbejdspartnere i DSB
Hvem er du? Du har erfaring med ledelse af teams, formentlig inden for Supply Chain, hvor du har bragt færdigheder i spil inden for procesoptimering, målstyring og samarbejde.

Du motiveres af

  • Et job i vekselvirkning mellem at sikre den daglige drift og sideløbende videreudvikle og optimere afdelingen
  • En bred kontaktflade i en stor organisation
  • Udvikling af dine medarbejdere individuelt og som team
  • At vise vejen frem som leder og skabe en tillidsfuld kultur, hvor dine medarbejdere får indflydelse på deres arbejde

Vi forestiller os at du har

  • Omkring 5 års erfaring fra operationelt indkøb relateret til transportsektoren eller lignende brancher
  • Udviklet strategier og sat retning for det/de team(s) du tidligere har ledet
  • Erfaring med SAP’s indkøbs- og logistikmoduler
  • En akademisk uddannelse inden for supply chain eller lignende.
Hvad kan DSB tilbyde dig? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning

Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Du bliver placeret i DSB's lyse hovedkontor, tæt ved stationen i Høje Taastrup, hvor vi sidder i åbent kontorlandskab, som giver god mulighed for dialog og sparring i løbet af arbejdsdagen

Som afdelingsleder i DSB bliver du ansat på individuel kontrakt baseret på dine færdigheder.

Ansøgning Vi ser frem til at tage imod vores nye kollega, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

Vi behandler ansøgninger løbende og opfordrer dig til at indsende dit CV samt relevante dokumenter hurtigst muligt, dog senest d. 23. februar 2025.

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Supply Chain & Udvikling Anne Sofie Dueholm på telefonnummer 2468 3102. Bemærk, at Anne Sofie er på ferie i uge 7 og kan derfor være svær at træffe.



#LI-Hybrid
#LI-SG1

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4088016e-2750-4f9e-91c8-9f21167dacba

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet