Bliv customer service consultant hos DSB og gør en forskel for kundeservice og forbedringer

dato

Forestil dig at samarbejde strategisk med forskellige afdelinger i DSB for at løse kundeproblemer og forbedre vores service.

Er du klar til at gøre en reel forskel for vores kunder ved at håndtere klagesager og identificere forbedringsmuligheder?

Vi søger lige nu en Customer Service Consultant der kan håndtere klagesager, identificere forbedringsmuligheder og samarbejde strategisk med andre afdelinger i DSB.

Du bliver en del af vores kundeambassadørfunktion, hvor du kan definere dine arbejdsopgaver og være med til at skabe endnu bedre kundeoplever.

Mød Kundeambassadørteamet Kundeambassadørfunktionen hos DSB er skabt for at se virksomheden gennem kundernes øjne og sikre en stærk kunde- og serviceorienteret relation mellem DSB og kunderne.

Dette inkluderer at tage sig af henvendelser fra kunder, der er utilfredse med afgørelser fra DSB's kundeservice. Vi ser på deres sager med friske øjne.

Som en del af vores opgaver, giver vi anbefalinger til DSB om forbedringer af billetprodukter, kundevendte processer og rejseregler.

Vi rådgiver også løbende DSB om kundevinkler på udvalgte områder. Vores arbejde kombinerer juridiske og servicemæssige vurderinger for at forbedre kundeoplevelsen.

Vi er et lille team, som tilbyder en høj grad af fleksibilitet og mulighed for at have indflydelse på sin egen arbejdsdag og opgaver. Vi værdsætter samarbejde og åben kommunikation, og vi tror på, at dette er nøglen til vores gode omdømme og resultater.

”Det giver mig stor arbejdsglæde at være med til at skubbe en organisation som DSB i en retning, hvor der er endnu mere fokus på kundeservice og brugervenlige løsninger.

Det er ikke altid en let opgave og nogle gange kan vi møde modstand. Men det er positivt , hvor langt man kan komme med det gode argument",


fortæller Dorte fra Kundeambassadørteamet

Hvad skal du lave? Som Customer Service Consultant vil du være en del af et team, der fokuserer på at håndtere og løse kundehenvendelser. Du vil bidrage til at forbedre kundernes oplevelse og sikre, at kundens stemme bliver hørt i organisationen.

En typisk dag som Customer Service Consultant

Din dag starter med at gennemgå og besvare klagesager fra kunder. Du håndterer både individuelle sager og identificere principielle forbedringsforslag, som kan skabe langsigtede forbedringer.

Inden frokost arbejder du videre med at udarbejde en række rapporter og anbefalinger, der dokumenterer specifikke kundeindsigter og dine anbefalende ændringer hertil.

Efter en god frokost sammen med dine kolleger, deltager du i et kort møde med en anden afdeling i DSB, for at diskutere en konkret kundeproblemstilling og fælles løsninger.

Du slutter dagen med at facilitere en workshop om kunderettigheder for at sikre at dine kolleger er opdaterede på de nyeste regler og retningslinjer.

Dine opgaver inkluderer

  • Behandling af klagesager og opfølgning på kundehenvendelser
  • Identifikation og håndtering af forbedringsforslag til DSB's kundeservice
  • Strategisk samarbejde med afdelinger i DSB for at løse kundeproblemstillinger
  • Udarbejdelse af rapporter og anbefalinger for at dokumentere og dele kundeindsigter
  • Facilitering af møder og workshops om kunderettigheder og god kundeservice
Er det dig, vi leder efter? Vi søger en engageret og ansvarsbevidst kollega, der forstår betydningen af god kundeservice og har en evne til at sætte sig i kundens sted.

Med din gode forretningsforståelse, er du i stand til både at se sammenhæng og detaljen de indgår i, og du formår at udfordre det eksisterende.

Du trives med at finde løsninger på problemer, og du har evnen til at prioritere dine opgaver.

Du er dygtig til både at skabe netværk og samarbejde i såvel teamet, som på tværs i organisationen.

Fagligt forventer vi, at du kommer med

  • Juridisk/forvaltningsmæssig forståelse og erfaring
  • Erfaring med sagsbehandling og evnen til at træffe afgørelser
  • Gerne erfaring med at arbejde med kundeservice og kundeoplevelser
  • Har solide kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • Kan analysere og forstå kundevendte processer og systemer
Hvad kan DSB tilbyde dig? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem

Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Søg nu Ansøgningsfristen er d. 9. marts 2025.

Vi evaluerer og gennemfører samtaler løbende, så skynd dig at søge.

Upload CV, ansøgning og (evt.) eksamenspapirer. Du kan også lave din ansøgning som en kort video.

Har du spørgsmål, så ringer du bare til Lone Fruerskov Andersen på tlf. 24 68 26 43

Rekrutteringsprocessen Hvis du går hele vejen, kan du forvente to samtaler, den sidste med adfærdstest og evt. analytisk test og case. Vi anvender digital referenceindhentning efter aftale med dig.



#LI-LM1
#LI-Hybrid


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/72b1a5c0-5caa-491f-aa92-e25a4bdca1e9

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet