Bliv daglig leder i hjemmeplejens Distrikt 2 og skab faglig udvikling og sammenhold

Profilbillede
dato

Som daglig leder i hjemmeplejens Distrikt 2, kommer du til at stå i spidsen for en gruppe engagerede medarbejdere, der sætter en ære i at passe godt på vores borgere og på hinanden. I 2024 er gruppen både flyttet fra Hedehusene til vores nye fælles hus på Taastrupgårdsvej og er blevet organiseret som et nyt og mindre distrikt med både dag- og aftenvagter. Derfor er der først og fremmest brug for, at du hjælper gruppen med at lande helt i deres nye hverdag. 

En synlig leder med høj faglighed 

Som daglig leder er det især den faglige ledelse, der er i fokus. For os betyder det, at du er en nærværende og synlig leder, der prioriterer at sætte dig ind i medarbejdernes hverdag og faglighed og har blik for, hvor vi kan skabe faglig udvikling og læring. Du tager ansvar for den faglige kvalitet og støtter medarbejderne i at gøre det samme. 

Hjemmeplejen er vokset det seneste år og der er derfor en del nye medarbejdere i gruppen. Derfor er det vigtigt, at du har øje for at styrke sammenholdet og den psykologiske tryghed i gruppen. Ikke mindst på tværs af dag- og aftenvagter. Vi lægger vægt på, altid at involvere medarbejderne i de vigtige beslutninger i deres hverdag og forventer at du gør det samme.

Et stærkt lederteam med plads til dig

Du bliver en del en ambitiøs ledergruppe, hvor vi støtter hinanden og sætter retningen sammen. Vi lægger vægt på at træffe beslutninger i fællesskab og vi glæder os til også at få dine perspektiver på, hvordan vi kan blive en endnu stærkere hjemmepleje. Den næste store fælles indsats bliver arbejdet med faste, borgernære teams samtidig med at vi er godt i gang med at styrke vores rehabiliteringssats.

I ledergruppen er vi hver især også leder for nogle af vores tværgående teams af bl.a. vejledere, fleksible medarbejdere og nattevagter. Afhængig af dine kompetencer og interesser kan vi sammen blive enige om, hvad der kan være relevant for dig, når du er kommet godt ind i organisationen. 

Vi leder efter dig, der 
Er uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske og allerede har erfaring med ledelse. Har du en lederuddannelse er det et plus. Ellers håber vi, at du er indstillet på at starte indenfor de første år i jobbet. Derudover ser vi gerne at du:

  • Har erfaring med rehabilitering og kender til hverdagen i en hjemmepleje
  • Er en dygtig forandringsleder 
  • Er god til at kommunikere og sætter tydelig retning
  • Er empatisk og leder med tillid
  • Arbejder struktureret og er god til at bevare overblikket
  • har erfaring med personaleadministrative opgaver og lign. 

Send din ansøgning senest søndag 22. september

Vi holder 1. samtale onsdag d. 25. september og 2. samtale fredag d. 27. September. Hvis du går videre til 2. samtale, vil du skulle besvare en test mellem samtalerne. Vi håber du kan starte 1. november eller hurtigst muligt derefter.
Løn og vilkår efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at ringe til leder af hjemmeplejen Vibeke Brandhof på tlf.: 21 77 06 02.

Om Hjemmeplejen i Høje-Taastrup

Hele Hjemmeplejen er i 2024 flyttet sammen i nyt og lækkert fælles hus på Taastrupgårdsvej 28A.  Hjemmeplejen består af fem hjemmeplejedistrikter, med både dag- og aftenvagt, et rehabiliteringsteam, en sygepleje og en akutsygepleje. 

Hvert distrikt har ca. 50 medarbejdere fordelt på dag og aften og et varierende antal elever. Der er i hvert distrikt ansat to faglige koordinatorer, som koordinerer de komplekse borgerforløb og understøtter fagligheden i gruppen, bl.a. gennem undervisning og egenkontrol.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Taastrupgårdsvej 28A, 2630 Taastrup, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109974

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet