Bliv en central spiller i at sikre DSB mod svindel som fraud specialist i Business Controlling-teamet

dato

Forestil dig et spændende job, hvor din indsats er afgørende for, at vi kan opretholde tilliden til DSB's salgskanaler og skabe sikre rammer for vores produkter, kunder og partnere.

Du er med til at skabe sikre salgskanaler og udvikle robuste processer, der reducerer risikoen for svindel.

Velkommen til Business Controlling Vi ser frem til at byde dig velkommen i Fraud-teamet, hvor I er to Fraud Specialister, der samarbejder tæt om at minimere fraud risici.

Vores mål er at reducere risikoen for svindel, så vi fortsat kan tilbyde vores kunder og partnere et tiltalende og trygt produkt.

Du bliver en del af Business Controlling-afdelingen, som består af 30 engagerede kollegaer, der arbejder som enten Controller, Analyst eller Fraud Manager.

Vores afdeling er kendetegnet ved høj faglighed, teamwork, humor og en uformel omgangstone. Stillingen refererer til Director of Business Controlling.

”Du bliver en del af en enormt spændende, kompleks og helt særlig rejse mod sikring af salgskanaler samt indtægter mod svindel.

En hverdag der er varieret, og hvor du arbejder med mange dygtige kollegaer og ledere fra forskellige afdelinger i DSB samt forskellige samarbejdspartnere”


- siger din kommende kollega, Kenn.

Hvad går jobbet ud på? Du får en alsidig arbejdsdag, hvor du har ansvar for at reducere risikoen for svindel med vores produkter.

Du arbejder løbende med at forbedre og optimere sikkerheden for både nye og eksisterende salgskanaler og produkter, og skaber derigennem klare forretningsregler og effektive processer.

Du har et tæt samarbejde på tværs af hele DSB, bl.a. med DSB Kommerciel, Kundesupport, IT, Togdrift, Jura og Intern revision. Derudover samarbejder du med politiet og øvrige interessenter i branchen, når behovet opstår.

Dine primære opgaver bliver at

  • Skabe et overblik over de væsentligste risikoområder, vurdere og overvåge deres udvikling, samt udarbejde risikorapportering til ledelsen.
  • Analysere eksisterende og nye produkter for at mitigere svindel, samt samarbejde med Kommerciel om udvikling og deltagelse i projekter.
  • Vurdere muligheder samt foreslå og implementere forebyggende tiltag for risikoreduktion i processer, systemer, produkter og salgskanaler.
  • Udarbejde analyser og undersøgelser for at identificere svindel.
  • Supportere henvendelser fra togpersonale og kundesupport, og håndtere kunders adgang til produkter ved uhensigtsmæssig adfærd.
Dine arbejdsdage i Fraud Dine arbejdsdage varierer og består af en bred vifte af aktiviteter, der involverer en kombination af fordybelse, analyser og deltagelse i samarbejder på tværs af DSB.

Du deltager i samarbejdsmøder med det kommercielle forretningsområde, hvor du præsenterer og drøfter forebyggende tiltag til reduktion af risici.

Du holder samarbejdsmøder med DSB IT og udvikler datarapporter og features i systemer.

Derudover deltager du i netværksmøder med eksterne parter, såsom Rejsekort, Movia m.fl.

Du supporterer forretningen i DSB efter behov. Det kan være enten togpersonale og kundesupport ved mistænkelig adfærd, hvor du undersøger sagerne med henblik på fraud eller deltager i projekter om nye kommercielle initiativer.

Din ekspertviden på fraud området baserer sig på dine analyser af processer, produkter og salgskanaler og du er ansvarlig for risikorapportering af dette til ledelsen.

Hvem er du? Vi forventer, at du har

  • Solid erfaring fra en lignende stilling i en Fraud-funktion eller fra Risk Management generelt.
  • En længerevarende økonomisk eller revisionsmæssig uddannelse (eller tilsvarende erfaring).
  • Erfaring med at udarbejde dataanalyser og datamining.
  • Gode kommunikative evner, der gør dig i stand til at forklare komplekse problemstillinger.
  • Solid erfaring med at kortlægge processer.

Du har derudover stor interesse og indsigt i IT. Du arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og du sætter dig effektivt ind i komplekse anliggender og finder løsninger.

Vi lægger stor vægt på, at du er god til at opbygge relationer og indgå i samarbejder.

Hvad tilbyder DSB? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem

Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Søg nu Ansøgningsfristen er d. 26. januar, 2025.

Vi evaluerer og gennemfører samtaler løbende.

Upload CV, ansøgning og (evt.) eksamenspapirer. Du kan også lave din ansøgning som en kort video.

Har du spørgsmål angående stillingen eller processen, er du velkommen til at ringe til Malene Damgaard Selchau på tlf. 24684456.



#LI-Hybrid
#LI-NF1


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0544e469-e934-4eeb-baf7-f7e5b3406175

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet