Bliv en del af Mølleholmskolen - Skolen med fokus på teamsamarbejde og inkluderende læringsmiljø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en skole med fokus på det opløftende teamsamarbejde, hvor vi sammen skaber anerkendende og inkluderende læringsrum? Har du undervisningskompetencer i fagene matematik, engelsk, musik og idræt, så skal du ikke tøve med at søge stillingen.

Bliv en del af en skole, hvor vi løfter i flok

Hos os står du aldrig alene – vi gør nemlig en dyd ud af at hjælpe hinanden. På Mølleholmskolen er vores arbejdskultur centreret omkring teamsamarbejder, sparring og kollegial støtte. Det er derfor vigtigt, at du har indsigt i og er refleksiv omkring egen og andres praksis – og glædeligt går i dialog om den.

Vi har fælles forberedelse i vores velindrettede forberedelsesrum, hvor vi i dagligdagen idé- og kompetenceudvikler sammen. Du bliver altså en del af et team, hvor du kan trække ideer ind til fælles sparring og skabe udvikling med dine kolleger.

Vi vægter faglighed og udvikling højt

Du bliver en del af en skole, hvor vi skaber udvikling i professionelle læringsfællesskaber med både kolleger og elever. Vi prioriterer supervision, når vi arbejder med årsplanlægningen. Vi samles omkring de faglige miljøer, og du kommer til at indgå i velfungerende tværfaglige samarbejder med kolleger såvel som ledelsen.

Du har et drive for at undervise børn på mellemtrinnet

Gennem en anerkendende tilgang evner du at skabe en tryg dagligdag og høj trivsel blandt eleverne. Du brænder for at udvikle og skabe de bedste rammer for læring for vores nysgerrige elever.
Du har gå-på-mod og formår at vække nysgerrighed og engagement blandt eleverne. Du må gerne være nysgerrig på at inddrage digitale læremidler i din undervisning.

Vi tager hånd om dig fra første dag

Som nyansat tilknyttes du en mentor, der understøtter dig i at komme bedst muligt ind i jobbet, opgaverne og kulturen. Du kommer samtidig gennem et supervisionsforløb med din nærmeste leder og et introduktionsforløb i kommunen.

Desuden bliver du uddannet i professionel relationskompetence jf. ICDP-niveau 1. Læs mere her: ICDP hvad er det? | Dansk Center For ICDP (danskcenterfor-icdp.dk)

Om Mølleholmskolen

Mølleholmskolen er en moderne folkeskole med nyindrettede læringsmiljøer beliggende i en naturskøn del af kommunen. Vi er 750 glade elever og 130 engagerede ansatte. Vi har udover almenskole et heltidstilbud for børn med vidtgående vanskeligheder, gruppeordninger og SFO, som er en sammenhængende del af skolen.
Du vil således indgå i et spændende multipædagogisk miljø, hvor der er rig mulighed for, at du kan udvikle din faglighed.

Læs mere om Mølleholmskolen.

Vær med til at forme Fremtidens Skole

I Høje-Taastrup Kommune skaber vi sammen "Fremtidens Skole" gennem en ambitiøs, eksperimenterende og nysgerrig tilgang til projektbaseret læring. Vi skaber læring i samarbejde med elever og omverden – og vi øver os på den lærerrolle, der følger med ind i det.

Ansøgningsfristen er den 23. august 2024Vi afholder løbende samtaler.

Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og andre relevante dokumenter sendes via kommunens rekrutteringssystem.

Praktiske oplysninger

Stillingen er fastansættelse på 37 timer/ugen med ansættelse snarest muligt.

Du skal påregne ca. 25 ugentlige lektioner (nyuddannede 23 lektioner)

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst samt principperne i ny løn.

I forbindelse med ansættelse indhentes der børne- og straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser.

Vil du vide mere om jobbet, dagligdagen eller noget helt tredje, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Dilek Dalan på 20 43 20 81.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Mølleholmen 20, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094167

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet