BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig et studiejob hvor du udvikler dine færdigheder inden for projektstøtte og gør en forskel for dine kollegaer.
”Jeg har fået praktisk erfaring med spændende projekter og lærerige opgaver.
Jeg arbejder sammen med et virkelig dygtigt og hjælpsomt team og vokser både fagligt og personligt ved at være her,”
fortæller Caroline Møllergaard, Junior Project Consultant
Bliv en del af projektet Nye Tog Vi er i fuld gang med at revolutionere fremtidens kollektive trafik. Vi er allerede nået langt i forhold til at indkøbe nye miljøvenlige el-togsæt, effektive ellokomotiver og bygge store moderne værksteder. Det lyder nemmere end det er – men det er sjovt og udviklende!
Lige nu søger vi tre Junior Project Consultants, som vil være med til at understøtte os i bestræbelserne på at levere effektiv projektsupport til nogle af landets største og mest komplekse projekter.
Velkommen i teamet Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores Project Management Office (PMO’et), og i afdelingen Afledte Projekter.
I PMO’et er vores opgave at yde støtte inden for en lang række projektledelsesdiscipliner på tværs af projektet, som arbejder med indkøbet af de nye elektriske IC5-tog. Du samarbejder med andre PMO Konsulenter, Planlæggere og Document Controllere.
I afdelingen Afledte Projekter understøtter du et team på 20 Business Change Managere, som hver især arbejder med forandringsledelse.
Vi støtter hinanden, har det sjovt sammen og bidrager alle til en åben og positiv stemning. Vi har derfor stort fokus på at give dig personlig, såvel som faglig udvikling i dit job.
Om jobbet Vi forestiller os, at du arbejder ca. 15-20 timer ugentligt. Vi planlægger selvfølgelig din arbejdstid under hensyntagen til dine eksamensperioder.
Du får varierende arbejdsdage, hvor din fornemste opgave er at understøtte en bred vifte af opgaver, såsom at
- Administrere og håndtere praktiske opgaver ifm. on- og offboarding af kollegaer
- Supportere dine kollegaer i brug af Sharepoint
- Kvalitetssikre projektdokumentation
- Koordinere og følge op på dokumentationsleverancer
- Overvåge automatiske flows
- Administrere brugeradgange til diverse systemer
- Udarbejde præsentationer i PowerPoint
- Eventkoordinere og booke møder
- Varetage indkøb og rekvisitioner
Hvem er du? Vi forestiller os at du er i begyndelsen af din videregående uddannelse – gerne på bachelorniveau.
Vi lægger vægt på at du
- behersker dansk og engelsk i skift og tale.
- evner at sætte dig ind nye it-systemer (kendskab til SharePoint er en bonus, men ikke et krav).
- er dygtig til at videreformidle din viden til andre.
- motiveres af at hjælpe dine kollegaer.
- trives med at arbejde på egen hånd og sammen med andre.
- kan lide at have forskellige opgaver i gang på samme tid.
- er detaljeorienteret.
- bevarer overblikket og er løsningsorienteret, når opgaver ændres med kort varsel.
En af vores nuværende medarbejdere tog initiativ til at lancere et internt netværk for unge fagfolk, som nu er fuldt implementeret, understøttet af HR og iværksat af medlemmerne.
Det er her, I mødes til socialt samvær, forretningsmæssige input og faglige diskussioner.
Du kan også se frem til
- Udvikling af dine talenter og færdigheder
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde
- Gratis transport med DSB
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Ansættelse efter gældende overenskomst, herunder pension
Søg nu Ansøgningsfristen er d. 19. august 2024.
Vi holder løbende interviews og er klar til at ansætte med kort varsel. Så skynd dig at søge. Vi vil gerne se dit cv, en ansøgning (som dokument eller kort video) og dit uddannelsesbevis.
Kontakt gerne Berit Rasmussen på 24 68 21 37 eller Christina Meinert Damgaard 24 68 60 50, hvis du har spørgsmål.
#LI-Hybrid
#LI-NF1
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091874