Bliv en nøgleperson i DSB's bæredygtige kontraktstyring som contract manager advisor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vær med til at skabe effektiv kontraktstyring, der understøtter DSBs mål og visioner om en bæredygtig fremtid og tog til tiden.

DSB søger en Contract Manager Advisor for at optimere vores kontraktstyring, og sikre at vi fortsat kan levere høj kvalitet og bæredygtige løsninger.

Du bliver en del af et team, der sætter rammerne for kontraktstyring i hele DSB og arbejder tæt sammen med forskellige forretningsområder.

Mød dine nye kollegaer Vores afdeling arbejder med udvikling af kontraktstyring som et centralt aspekt, understøttet af et specialiseret kontraktstyringssystem.

Vi sætter rammerne for kontraktstyring på tværs af DSB, og er i løbende kontakt med forskellige forretningsområder for at følge op på roller og processer.

Vi samarbejder tværfagligt i teamet og varetager derfor et bredt spekter af opgaver, så vi vægter et kontorfælleskab, hvor der er plads til at sparre med hinanden.

Vi sparrer også med de øvrige afdelinger, som arbejder med udbud og operationelle indkøb for at sikre konsistens i vores kontraktstyring.

Vores team stræber efter at forbedre og optimere kontraktstyringspraksis i hele organisationen, så vi kan sikre en ensartet og effektiv tilgang til kontrakter og leverandørrelationer.

Du skal afløse vores gode kollega Thilde, der får en anden rolle i koncernindkøb.

Her fortæller hun hvorfor du skal søge dette job

DSB har en ambitiøs vision omkring contract management, som en aktiv del af sin strategi – både for de store vigtige kontrakter, men også for kontrakter på tværs af organisationen. Dette medfører en kompleksitet og en systematik i håndteringen, der er virkelig imponerende!

- Thilde Krogh Svane, Afgående Contract Management Advisor

Hun tilføjer: ”DSB har anskaffet et avanceret contract management lifecycle system, som skal understøtte de store programmer og processer på tværs af organisationen, som giver mulighed for avanceret systemunderstøttelse af contract management i DSB. Og det er spændende!

En typisk arbejdsdag Som Contract Manager Advisor vil dine arbejdsdage være forskellige, men altid fokusere på at sikre optimale kontraktforhold for DSB.

Din dag kan f.eks. starte med en gennemgang af mails for at få overblik over eventuelle hasteopgaver og pågående kontraktforhold, hvorefter du går i møder med forskellige forretningsområder for at forstå deres behov, og koordinerer kontraktstyringsopgaver på tværs af organisationen.

Tilbage på kontoret arbejder du tæt sammen med dine kolleger for at finde de bedste løsninger på de opgaver, som skal løses.

Sidst på dagen vil du ofte bruge tid på at planlægge kommende opgaver og sikre, at du og dine kolleger er godt forberedt.

Dine opgaver vil blandt andet være at

  • rådgive kolleger og ledelsen om kontraktstyringsforhold og risici
  • udvikle og implementere processer for kontraktstyring understøttet af kontraktstyringssystemet

Meget af din tid vil komme til at blive brugt på at snakke med forretningen om brugen af vores Contract Management model, sparre med kolleger på tværs af DSB om vores CLM (Contract Lifecycle management) – system, herunder bistå med undervisning og udvikling.

Meget af planen er lagt, så nu skal vi til at sætte den i drift.

Er det dig, vi leder efter? Du er en struktureret person, der formår at bevare overblikket samtidig med, at du har øje for detaljer. Dine gode kommunikationsevner gør dig i stand til at håndtere både interne og eksterne interessenter effektivt. Du er desuden dygtig til at udføre opgaver individuelt såvel som i fællesskab med kolleger.

Vi leder efter dig, som har

  • En lang videregående uddannelse, gerne med juridisk / økonomisk islæt
  • Min. 5 års erfaring med kontraktstyring, gerne på store komplekse kontrakter
  • Kendskab til kontraktstyringssystemer og indkøbsprocesser samt opfølgning på kontrakter
  • Erfaring med forhandling med leverandører
  • Gode engelskkundskaber, både mundtligt og skriftligt.

Hertil kommer du med forudgående erfaring med opfølgning på compliance i forhold til lovkrav og certificeringer.

Hvad kan DSB tilbyde dig Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem

Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Søg nu Ansøgningsfristen er d. 7. oktober. Vi evaluerer og gennemfører samtaler løbende, så skynd dig at søge.

Upload cv, ansøgning og eksamenspapirer. Du kan også lave din ansøgning som en kort video.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Trine Hermansen på tlf. 24689077.

Vi ser frem til at høre fra dig.

#LI-SR1



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117050

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet