Bliv IT-supporter hos Rackhosting i en virksomhed med vækst og udviklingsmuligheder

dato

Om Rackhosting 
 
Rackhosting ApS er en dansk hostingvirksomhed, der leverer professionelle hostingløsninger til både danske og internationale virksomheder. Med base i Høje Taastrup har vi siden 1998 arbejdet målrettet på at skabe stabile løsninger med høj oppetid. Vi betjener i dag flere hundrede erhvervskunder på vores infrastruktur placeret i danske datacentre. Vi er kendt og anerkendt for vores personlige service og support og har et stærkt fokus på at understøtte vores kunders forretning bedst muligt. 

Vi står nu over for en spændende periode med vækst og professionalisering på flere områder – herunder vores supportafdeling. Derfor søger vi en engageret IT-supporter, der vil være en del af vores rejse og være med til at levere enestående kundeservice til vores kunder på det danske marked. 

Hos Rackhosting bliver du en del af en virksomhed i vækst, hvor der er gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på en kultur, der kendetegnes af pålidelighed, samarbejde og høj kundetilfredshed. Du bliver en del af et team, der arbejder dedikeret på at skabe de bedste løsninger og den bedste support til vores kunder. 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 

  • Besvare kundehenvendelser via telefon, e-mail og helpdesk-system med fokus på at skabe gode kundeoplevelser. 

  • Lytte til kundernes behov og hjælpe dem med at finde de bedste løsninger på deres udfordringer – både når det gælder tekniske spørgsmål og generel brug af vores systemer. 

  • Sikre, at kundernes problemer bliver løst hurtigt og effektivt – eller eskalere komplekse sager til næste niveau og følge op på, at de bliver håndteret. 

  • Bidrage aktivt til kundesucces ved at sikre, at kunderne får mest muligt ud af vores løsninger og føler sig trygge i samarbejdet med os. 

Faglige og personlige kvalifikationer 

Vi forestiller os, at du: 

  • Har interesse for IT og måske en baggrund som IT-supporter, datamatiker eller lignende. 

  • Er serviceminded og motiveres af at hjælpe kunderne til gode oplevelser. 

  • Har erfaring med IT-drift, herunder praktisk kendskab til netværk, serveropsætning og fejlfinding (LAN/WAN, DNS, servere m.v.). 

  • Har god forståelse for hostingløsninger, fx domæneadministration, e-mail-opsætning, virtuelle servere og/eller cloud-miljøer, og kan arbejde selvstændigt med disse. 

  • Har erfaring med 1st level support eller lignende – det er en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er, at du har lyst til at lære og vokse sammen med os. 

  • Forstår dansk i skrift og tale, og kan kommunikere tydeligt og professionelt med kunder. Engelsk på brugerniveau er en fordel. 

Vi tilbyder 

  • Løn efter erfaring, uddannelse og faglige kvalifikationer 

  • Firmabetalt telefon 

  • Firmabetalt internet 

  • Frokostordning med lav egenbetaling 

  • Pensionsordning med sundhedsforsikring 

  • Løbende fokus på kompetenceudvikling 

Din daglige base vil være på vores hovedkontor i Høje Taastrup. Din arbejdstid er 37 timer ugentligt, og du indgår i en fast vagtplan. Vi forstår vigtigheden af fleksibilitet i en moderne arbejdskultur og er åbne for justeringer, så både dine personlige ønsker og virksomhedens behov bliver tilgodeset. 

Ansøgning og rekrutteringsproces 

Er du en udpræget teamplayer, der trives i en virksomhed med højt til loftet, og som er kvalitetsbevidst og motiveres af at levere og optimere forretnings- og samfundskritiske løsninger, så hører vi meget gerne fra dig. 

Ansættelsesprocessen kører, indtil vi har fundet den rette kandidat til stillingen. Vi indkalder løbende til samtaler, og du kan forvente 1–2 samtaler samt indhentning af 1–2 referencer fra tidligere ansættelser. Vi tilstræber, at alle kandidater får svar på deres ansøgning inden for 2–3 uger fra modtagelse. 

Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge uanset køn, race, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold. Alle ansøgninger behandles med diskretion, og dokumenter indeholdende personoplysninger slettes i forbindelse med afslutning af rekrutteringsforløbet. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RACKHOSTING ApS, Spotorno Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d6118ff2-6ea9-4b1f-a54a-c410ad4783cf

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet