Bliv Junior Revenue Manager hos DSB - Brug din analytiske tankegang til at skabe værdi for både kunder og virksomheden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Tænk nu, hvis du kunne have direkte indflydelse på DSBs bundlinje og produktsortiment?

Og forestil dig, at du analyserer data, prissætter og skaber nye kommercielle indsigter, til gavn for både kunder og DSB.

Rejsen begynder med dig! Som vores nye Junior Revenue Manager tilbyder vi dig mulighed for at opbygge gode færdigheder inden for prissætning, optimering, produktudvikling og stakeholder management.

Hvis du kunne tænke dig at arbejde for en mere bæredygtig fremtid med plads til alle, og være med til at skabe værdi for DSB - og kan du genkende dig selv i opgaverne, så skal du naturligvis søge denne stilling!

Velkommen til Revenue Management Teamet Du bliver en del af et engageret og dygtigt team bestående af 10 medarbejdere med meget forskellige baggrunde. Vi går ikke kun op i tal, men også nye markeds- og kundeindsigter som bevæger os frem mod DSB’s formål: Plads til alle på rejsen mod det bæredygtige.

Når du træder ind ad døren, vil du møde et team som aldrig bliver færdig med at udvikle sig.

Vi er sat i verden for at maksimere indtægter gennem fokus på betalingsvillighed, kapacitetsudnyttelse, priser og produkter.

Du vil også møde 10 positive kolleger, der sætter pris på et godt grin og spiller hinanden gode på både det sociale og faglige plan.

Afdelingen er placeret i den kommercielle del af DSB og samarbejder med mange forskellige afdelinger på tværs af DSB.

Vi holder til i gode og lyse kontorlokaler i Telegade, Tåstrup. Du vil sidde i åbent kontorlandskab med dine kolleger, og der vil være rig mulighed for sparring på dit arbejde.

Din hverdag og opgaver En typisk arbejdsdag kan starte med at du fortsætter med at analysere dataudtrækket af salget af vores billetter. Herefter ser du på, hvordan salget vil se ud den kommende periode.

Inden frokost, beder en kollega dig om at kaste dine øjne på en igangværende opgave, som omhandler udarbejdelse af en business case.

Efter en god frokost i vores kantine, samler du op på en anden igangværende opgave, hvor du analyserer på data og markedsindsigter til udarbejdelse af en anden business case.

Dagen efter skal du sammen med en kollega præsentere casen for nogle samarbejdspartnere i den kommercielle afdeling i DSB.

Inden du går hjem, deltager du i et møde med nogle samarbejdspartnere, hvor I drøfter forslag til nye prissætninger.

Samlet set består dine opgaver i

  • Udvikling af Revenue Management værktøjer blandt andet gennem et nyt RM-system
  • Optimering af prissætningen gennem de rette billetprodukter
  • At bruge kundeviden og markedsindsigter til at forbedre DSB’s produktportefølje
  • At sikre internt og ekstern interessenthåndtering
  • At konsolidere indsigter og dataanalyser til et beslutningsoplæg, der formidles gennem PowerPoint.
Hvem er du? Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og erhvervserfaring, og at du, som person, ser nye muligheder og stiller spørgsmål ved status quo, så vi kan optimere vores indtægter bedre i morgen end vi gjorde i dag.

Er det dig, så har du også blik for dine kolleger, og du er god til at både at samarbejde og kommunikere, da DSB er en stor organisation med mange interessenter/faggrupper.

Som person er det vigtigt, at du er omhyggelig og tager ansvar for egne opgaver og at du trives med både korte og lange deadlines.

Du er den rigtige til jobbet, hvis du

  • Har en kommerciel og analytisk tankegang
  • Har gode kommunikationsevner med flair for præsentationer i PowerPoint
  • Er engageret og trives med en bred pallette af opgaver
  • Du har måske en bachelor, en HD eller lignende
Hvad kan DSB tilbyde dig? Nogle af de personalegoder som du omfattes af, er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Mulighed for træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Søg nu Ansøgningsfristen er den 18. august 2024

Vi evaluerer ansøgningsfeltet løbende, så skynd dig at søge.

Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 34.

Upload cv, ansøgning og (evt.) eksamenspapirer. Du kan også uploade en videoansøgning.

Har du spørgsmål, så ringer du bare til Michael Gørup Rasmussen på 24 68 06 00.



#LI-Hybrid
#LI-SG1

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087780

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet