Bliv salgskoordinator hos Carl Stahl A/S i Taastrup og styrk din karriere i en international virksomhed

Profilbillede
dato

Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af en international virksomhed med stærke værdier og ambitiøse vækstmål? Er du en serviceminded og hjælpsom holdspiller med et skarpt blik for detaljen? Så læs videre her!

På vegne af Carl Stahl A/S’s afdeling i Taastrup søger Career | a JKS Company en salgskoordinator, som kan bidrage til at styrke og videreudvikle forretningen. Afdelingen består af 7 kollegaer, som holder en god omgangstone og altid er klar til at hjælpe hinanden.

Hos Carl Stahl A/S bliver du en del af et engageret team, som arbejder tæt sammen om at levere høj service og kvalificeret rådgivning. Du vil få en central rolle i salgsprocesserne, både i dialogen med kunderne og som støtte for konsulenter og servicemontører ude i marken.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som salgskoordinator vil du have en bred vifte af opgaver, som kræver, at du har et godt overblik og en struktureret tilgang. En stor del af dit arbejde vil bestå i at rådgive kunder om produkter og løsninger, både over telefonen, via vores webshop, e-mail og ved personlig kontakt i afdelingen. Du får ansvar for at udarbejde tilbud til kunder, herunder også at følge op og sikre, at de gode kunderelationer fastholdes i samarbejde med sælgerne.

Du vil også bruge en del af din tid på:

  • Ordrebehandling i SAP-systemet
  • Backoffice-support til konsulenter og servicemontører ude i marken
  • Deltage i diverse udbud, hvor du vil arbejde med at samle og forberede det nødvendige materiale

Derudover vil du være kontaktperson for nogle af de specielle kunder og hjælpe med at sikre en høj grad af kundetilfredshed. Korrekturlæsning af kampagnemateriale samt løbende ad hoc-opgaver vil også indgå i din hverdag – derfor er det vigtigt, at du trives med varierede opgaver og et højt tempo.

Din ekspertise og personlighed
Vi forestiller os, at du er en holdspiller, der bringer godt humør og energi med dig på arbejdspladsen. Du har formegentligt en handelsuddannelse i bagagen, og er vant til at kommunikere på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.

Da en del af dine opgaver indebærer teknisk rådgivning, vil det være en fordel, hvis du har en god teknisk forståelse og er nysgerrig på hvordan tingene hænger sammen. Har du branchekendskab, vil det være et plus.

Derudover forventes det, at du:

  • Har gode IT-færdigheder, gerne med erfaring i SAP-systemet
  • Er serviceminded, selvstændig og struktureret i dit arbejde
  • Er villig til at udvikle dig i jobbet

Carl Stahl A/S tilbyder
Hos Carl Stahl A/S bliver du en del af en dynamisk, uformel og tempofyldt arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens. Trivsel og god kommunikation prioriteres i hverdagen, og du får plads til både personlig og faglig udvikling. Du vil indgå i en virksomhed, der er førende i Europa inden for løftegrej, og derfor kan du se frem til at arbejde med en særdeles professionel organisation i ryggen. Derudover vil der selvfølgelig være en grundig oplæring i produkterne.

Stillingen er en fuldtidsstilling og du vil referere til afdelingslederen.

Vi glæder os til at høre fra dig!
Career håndterer rekrutteringsprocessen, og vi opfordrer dig til at sende din ansøgning med CV og relevante bilag via ”Søg stillingen”. Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv ikke med at ansøge allerede i dag.

Har du spørgsmål, som ikke fremgår af annoncen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Vibeke Winberg, på tlf. + 45 7332 5756.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140311

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet