Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en vigtig del af vores team?
Vi søger en engageret og struktureret seniorkoordinator til Team Kvalitetsopfølgning og Infrastruktur, hvor du vil spille en central rolle i at assistere teamlederen og sikre en effektiv drift. Hvis du har en passion for IT-understøttelse af arbejdsgange, analyse af data, og lysten til at samarbejde på tværs af organisationen, så er denne stilling måske noget for dig!
Om os
Du vil blive en del af et team på 25 medarbejdere, hvor i vi arbejder med opfølgning og kvalitetssikring af de udbudte kontrakter hos operatørerne (leverandørerne som kører busserne for Movia). Vi varetager stoppestedsvedligehold, opsætter henvisninger i stoppesteder i forbindelse med omlægninger, samt opsætning af midlertidige stoppesteder. Vi drifter også de 120 chauffør-faciliteter, hvor chaufførerne holder deres pauser.
Dine opgaver
Seniorkoordinatoren er stedfortræder for teamleder i Kvalitetsopfølgning og Infrastruktur og dine arbejdsopgaver vil kunne spænde bredt på tværs af teamets arbejdsområder. Dine specifikke opgaver vil være at fremme anvendelsen af IT til at understøtte og forbedre arbejdsprocesserne gennem dataanalyse. Du vil også skulle samarbejde med teamets eksterne parter og det kræver derfor at du er en stærk kommunikator.
Dine opgaver inkluderer derudover:
- Opfølgning på de daglige opgaver
- Håndtering af henvendelser og behandling af klager fra operatørerne
- Planlægning, prioritering samt koordinering af opgaver
Vi søger en kandidat med følgende kompetencer:
- God procesforståelse og evne til at sikre fremdrift og resultater i et komplekst interessentlandskab
- Stærke mundtlige og skriftlige kommunikationsevner
- God IT-forståelse, herunder kendskab til Excel og generelle databaseværktøjer
- Evne til at arbejde struktureret og i tæt dialog med andre omkring opgaveløsningen
- Erfaring med udvikling af rapporter med fokus på visuel fremstilling og analysemuligheder
- Serviceminded tilgang i forhold til samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
- Viden om kvalitetssikring og/eller kvalitetsopfølgning samt evnen til at læse og forstå kontrakter
- Eventuelt en relevant videregående uddannelse
Vi tilbyder:
- En fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt, venter gerne på den rette
- Et dynamisk og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø med fokus på kvalitet og udvikling
- Mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for kontor og administration
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation
- Mulighed for faglig udvikling og sparring med dygtige kolleger
- Et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og samarbejde
Hvorfor Movia?
Hos Movia bliver du en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone, kort til topledelsen og høj faglighed. Vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med fokus på trivsel og kompetenceudvikling
- Fleksibilitet i hverdagen med flextid
- En 37-timers arbejdsuge inkl. frokost
- En røgfri arbejdsplads med adgang til træningsrum og motionsaktiviteter
Trafikselskabet Movia tilbyder løn i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.
Dit ansættelsesområde er Trafikselskabet Movia, Dybendalsvænget 3, 2630 Taastrup.
Interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Teamleder Pia Isabell Baun på telefon 51 50 46 20
Ansøgningsfrist: Torsdag 19. juni 2025
Ansættelsessamtalerne holdes løbende - vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia - Drift, Dybendalsvænget, 2630 Høje-Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c3747beb-4d84-40e8-af1b-da87cebef768