Bliv vagtplanlægger hos DSB og optimér kundeservice gennem effektiv planlægning

dato

Bliv en vigtig del af DSB og få muligheden for at arbejde med vagtplaner, der sikrer en effektiv drift og en høj medarbejdertrivsel.

Kan du se dig selv evaluere og forbedre processer og systemer for at optimere vores planlægning?

Vi søger en erfaren vagtplanlægger til vores kundeserviceområde, Personligt Salg & Kundeservice. Du vil sikre, at vi har de rette medarbejdere på rette tid og sted. Dine opgaver vil inkludere planlægning af vagt- og ferieplaner, samt optimering af processer og systemer.

Velkommen til Shared Service Vi er en afdeling på 8 medarbejdere, der understøtter DSB’s kundeserviceområde – Personligt Salg & Kundeservice.

Vores primære opgave er at sikre, at vi har de rigtige medarbejdere med de rette færdigheder til at udføre det rette job på det rette sted og tidspunkt.

Du bliver en del af et team på 3 vagtplanlæggere, der arbejder tæt sammen med afdelingens 18 chefer og ledere samt områdets ca. 300 medarbejdere.

Vi tror på, at den bedste løsning opnås ved at dele indsigter og problemstillinger og finde gode løsninger i fællesskab.

Hverdagen hos os er alsidig, og vi værdsætter at arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger.

Vi har en uformel samarbejdsstil, hvor fleksibilitet er i højsædet, og der er mulighed for at arbejde hjemmefra.

Vi holder til på vores hovedkontor i Høje Taastrup, men vi støtter også vores afdelinger på Københavns Hovedbane, lufthavnen, Odense og Aarhus.

"Det er fedt at arbejde med et af landets store kundecentre og i en spændende virksomhed.
Jeg elsker at kunne gøre en forskel for vores medarbejdere og for vores kunder"
,

fortæller Søren, Vagtplanlægger

Hvad skal du lave? Du får ansvaret for at planlægge og optimere de månedlige vagtplaner samt ferieplaner. Du koordinerer ønsker og behov fra medarbejdere og tager særlige hensyn i betragtning.

Desuden kontrollerer du lønopgørelser for særlige ydelser og arbejder med at løse komplekse planlægningsopgaver.

Der kan i kortere perioder være behov for fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Fleksibiliteten er selvfølgelig gensidig.

Dine arbejdsdage vil være alsidige med en række faste tilbagevendende opgaver hver måned. Din dag starter ofte med at tjekke mails fra ledere og medarbejdere. Og i den ene uge vil der være fokus på vagtplanen, den næste på ferieplan og den tredje på lønkørsler, osv.

Dine vigtigste opgaver vil bl.a. være at

  • Planlægge og optimere de månedlige vagtplaner og ferieplaner
  • Evaluere og optimere den langsigtede og kortsigtede planlægning
  • Tjekke og godkende lønopgørelser for særlige ydelser
  • Udvikle og forbedre processer og systemer for en mere effektiv planlægning
Er du vores nye vagtplanlægger? Vi leder efter dig, der har flere års erfaring fra en tilsvarende rolle, og som har arbejdet med vagtplanlægning af 200+ medarbejdere.

Personligt er du struktureret og har opmærksomhed på detaljer. Du evner at tænke klart og effektivt under pres. Du kan overholde deadlines og arbejder godt med data og tal.

Du har en løsningsorienteret tilgang og tager ansvar for at få tingene gjort – og selvfølgelig har du fokus på det gode samarbejde.

Vi leder efter dig, som har følgende faglige kvalifikationer

  • Erfaring med vagtplanlægning – og gerne inden for kundeservice
  • Fortrolig med systemer til vagtplanlægning såsom Lessor, Planday, Quinyx eller andre
  • Dygtig til at kommunikere i både skrift og tale
  • Erfaring med overenskomster og arbejdstidsregler inden for både privat og offentlig sektor
Hvad kan DSB tilbyde dig? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem

Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads

Søg nu Ansøgningsfristen er d. 9. marts 2025.

Vi evaluerer og gennemfører samtaler løbende, så skynd dig at søge.

Upload CV, ansøgning og (evt.) eksamenspapirer. Du kan også tilføje en kort video til din ansøgning.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Filip Lauritzen på tlf. 24 68 25 54.

Rekrutteringsprocessen Hvis du går hele vejen, kan du forvente to samtaler, den sidste med adfærdstest og evt. en analytisk test og case. Vi anvender digital referenceindhentning efter aftale med dig.



#LI-LM1
#LI-Hybrid


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a756ff45-f8b5-4051-b70c-96c47ad5256d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet