BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig at bruge din erfaring indenfor styring og kontrol af dokumentation til at sikre danskerne en grøn, kollektiv transport i fremtiden. Som Document Controller vil du med din erfaring og færdigheder inden for dokumenthåndtering gøre en vigtig forskel i et stort og spændende projekt.
”Vi har en varierende hverdag med stor berøringsflade på tværs af projekter, hvor vi løbende får nye opgaver, og hvor vores leder bakker op om, at vi kan fordybe og forbedre os inden for de områder, som vi synes er allermest spændende,” fortæller Lena og Clara, Document Controller i Nye Tog
Vi investerer i øjeblikket massivt i fremtidens jernbane, og vi er allerede langt i anskaffelsen af bl.a. nye miljøvenlige el-togsæt og effektive ellokomotiver samt store moderne vedligeholdsanlæg.
I Nye Tog-projektet skrev vi i 2021 kontrakt med Alstom som vores leverandør af de nye IC5-togsæt, og vi er nu på vej ind i produktionsfasen. I projektet har vi brug for dig, der gennem god dokumenthåndtering og kontrol af dokumentation i projektet, kan sikre de store mængder af dokumentation, der følger med.
Velkommen til teamet ”Quality, Information & Documentation Management” og projektet ”Nye Tog” Som Document Controller vil du både høre hjemme i projektet Nye Tog og i vores Quality, Information & Documentation Management team, hvor vi deler erfaringer med vores kollegaer, der arbejder med dokumentation og kvalitet i den andre projekter og programmer.
Du bliver ansat i vores tværgående PMO og Quality, Information & Documentation Management. I PMO’et yder vi støtte på tværs af programmer og projekter i Fremtidens Materielanskaffelser. Her får du et fællesskab med kollegaer, der arbejder med dokumentkontrol og andre PMO-opgaver i projekterne. Vi støtter hinanden, har det sjovt sammen og bidrager alle til en åben og positiv stemning.
Du vil primært have din dagligdag i projektet. I projektet Nye Tog bliver du en del af projekt PMO’et, der understøtter den daglige styring og administration af projektet og projektdeltagernes arbejde.
I Nye Tog-projektet er vi ca. 50 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde, samlet fra hele verden – blandt andet fra Spanien, Grækenland, Australien, Sverige, Indien, Tyskland og Danmark. Vi taler derfor engelsk sammen.
Du kan læse mere om Nye Tog her.
Din hverdag I Nye Tog-projektet skal du sammen med de to andre Document Controllere sikre, at alt dokumentation bliver håndteret og kontrolleret korrekt i henhold til interne retningslinjer samt krav i kontrakten med leverandøren. Dette gør du dels gennem vores review- og approval-processer og dels gennem daglig hjælp og sparring til projektdeltagerne.
Du bistår efterfølgende med ændringshåndtering af dokumenter og styring af dokumentation i forhold til leverandøren. Du vil ligeledes assistere projektledere og projektsupportere med opgaver, der knytter sig til projektstyring og koordinering fx opfølgning på review af Minutes of Meetings fra leverandørmøder.
Sammen yder du og de øvrige document controllere støtte til jeres kollegaer i projektet ift. dokumenthåndtering og systemerne til dette og er med til at sikre, at vi har effektive processer på området
Når du er landet godt i jobbet, vil du have en bred berøringsflade på tværs af projektet, hvor du samarbejder med både vores tekniske specialister, projektledere, contract managers og andre projektdeltagere.
Dine opgaver omfatter
- Assistere med håndtering af dokumentation i projekterne, herunder modtagelse, registrering og kontrol af dokumentation fra leverandøren
- Bistand og opfølgning på review-processer
- Support til projektdeltagere ift. at sikre kvalitet og placering af dokumentation herunder også lettere assistance til Office 365-produkterne
- Sikre korrekt opsætning af projekternes systemer, der understøtter både brugernes behov og centrale og projektrelaterede retningslinjer
- Være Superbruger på projektets dokumenthåndteringssystemer (SharePoint og Aconex)
- Lave dokumentkontrol i projektets dokumenthåndteringssystemer
- Bistå med dokumentkontrol og kvalitetssikring af leverandørens dokumentation
- Bistå de to andre document controllere inden for deres respektive systemansvar
- har nogle års erfaring med dokumenthåndtering og -kontrol
- behersker engelsk i skrift og tale, da dette er vores arbejdssprog
- er god til at samarbejde på tværs og sætte dig ind i andres behov og fagligheder
- er struktureret og grundig og har styr på detaljerne uden at miste det store overblik.
- erfaring med at arbejde i store projekter og programmer
- erfaring med review-processer
- erfaring med brugen af SharePoint og evt. Aconex.
Nogle af vores personalegoder tæller
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
- Udvikling af dine færdigheder gennem kurser, uddannelse og "learning-by-doing"
Søg nu Ansøgningsfristen er den 03.01.2024, men send gerne CV/ansøgning og eksamensbevis snarest. Du kan også vælge at uploade din ansøgning som en kort videopræsentation.
Vi holder 1. samtaler i uge 2 2024.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til ar ringe til Afdelingsleder for Information, Documentation & Quality Management Gunvor Winther Hvidtfeldt på telefon 24 68 34 70.
Vi ser frem til at læse om dig og hvorfor, du finder jobbet interessant.
#LI-NF1
#LI-Hybrid
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5956043