BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skatteforvaltningen er under forandring, og vi åbner bl.a. nye lejemål forskellige steder i landet, som kræver skiltning, wayfinding-strategier og bedre kundeoplevelser. Samtidig er der behov for udvikling af nye grafiske elementer til konkrete funktioner og udsmykning af eksisterende lokationer. Vi søger derfor en kollega, der grafisk kan medvirke til, at Skatteforvaltningens bygninger fungerer bedst muligt gennem korrekt skiltning og wayfinding, som passer til brugerne.
Om jobbet
Du skal være med til at udvikle de fysiske rammer for Skatteforvaltningens styrelser.
Vi har ansvaret for den samlede bygningsmasse på ca. 300.000 kvm i hele Skatteministeriet. Vi har rigtig mange opgaver, som bl.a. handler om både gamle og nye lejemål. I den forbindelse er der behov for etablering af skilte og wayfinding, der passer til det konkrete hus og dets brugere; såvel skiltning og wayfinding i de enkelte rum samt – i nogle tilfælde – mere målrettet skiltning og wayfinding, som kan hjælpe medarbejderne og kunderne med at navigere rundt i huset.
Vi har en række opgaver, der knytter sig til huse, som vi allerede er flyttet ind i. Du vil bl.a. få til opgave at sikre, at skiltning opdateres i disse kontormiljøer. Samtidig skal der også udarbejdes nye skilte til nye lejemål med indflytning i de kommende måneder. Vi er også i gang med at udsmykke flere af vores lokationer; det kan du også forvente at blive en del af.
Dine nærmeste samarbejdspartnere bliver de andre grafiske designere i kontoret. Desuden vil du have et tæt samarbejde med arkitekter og projektledere fra kontoret og vores kunder i hele landet.
Vores forventninger til dig
- Du har en relevant uddannelse som fx grafiker, grafisk designer el.lign. kombineret med praktisk erfaring med skilte og wayfinding.
- Du er god til at følge en designmanual og kan læse og forstå plantegninger, da de er den vigtigste del i løsningen af opgaverne.
- Du er superbruger i InDesign, Illustrator og Photoshop.
- Du kan arbejde struktureret og kan håndtere flere projekter på én gang og tager selvstændigt ansvar for, at opgaven kommer i mål.
Du er god til at se opgaver i en større sammenhæng samtidig med, at du har blik for detaljen og har fokus på kundens og brugerens behov. Du har en positiv tilgang til stillede opgaver og til at lytte og inddrage andre samt har god menneskelig indsigt. Du er fleksibel og er parat til at løfte de opgaver, som er nødvendige ”lige nu”.
Kendskab til offentlig administration vil være en fordel. Der vil være opgaver i alle dele af landet, så der må forventes rejsedage løbende. Kørekort vil derfor være en fordel, men ikke et must.
Bygninger og indretning – dit nye kontor
Bygninger og indretning er et kontor med – lige nu – 16 dygtige kolleger med forskellig faglig baggrund, som brænder for at skabe de optimale fysiske rammer for vores kolleger i de andre styrelser i Skatteforvaltningen. Vi er en del af Administrations- og Servicestyrelsen, og vores kontor holder til i Høje Taastrup. Vi har en god og åben omgangstone i kontoret, og vi er meget åbne for inputs til, hvorledes vi får løftet vores opgaver på den bedst mulige måde, så du får god mulighed for at sætte dit præg på din kommende arbejdsplads.
Vi arbejder bl.a. med:
- Implementering af lokaliseringsplaner for Skatteforvaltningen
- Anskaffelse, udvidelse og renovering af lejemål i samarbejde med Bygningsstyrelsen
- Opgørelse af pladsbehov og kravspecifikationer i samarbejde med eksterne rådgivere
- Fælles principper for indretning og anvendelse af bygninger
- Involvering af både interne og eksterne interessenter gennem hele forløbet
- Løbende opfølgning på tids- og handleplaner.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning og CV senest søndag d. 22. oktober 2023 via linket ’Søg stillingen’.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores grafiske designer Maja Wulff på tlf. nr. 7237 0376 eller kontorchef Lars Tjærby Rasmussen på mail lars.tjaerby.rasmussen@adst.dk eller på tlf. nr. 7237 4553.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 43.
Tiltrædelsen sker pr 1. december 2023 eller efter aftale.
Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest og referencer.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922391