Erfaren bogholder søges til foreningen Lev (NGO)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren bogholder, der har hjertet placeret på rette sted? Så kan du være med til at gøre en stor forskel for foreningen LEV.

Mennesker med udviklingshandicap magter ikke altid selv at komme til orde i det offentlige system, og deres familier har en presset hverdag med et udviklingshandicappet barn eller slægtning.

Derfor er det vigtigt for både mennesker med udviklingshandicap og deres pårørende, at de har en stemme i samfundet. Den stemme er Lev.

Lev blev stiftet i 1952 under navnet Landsforeningen Evnesvages Vel. Lev består af kommune- og fælleskommunekredse. Derudover er en række landsdækkende foreninger, der arbejder for mennesker med udviklingshandicap og pårørende, medlem af Lev.

Jobbet

Som bogholder hos Lev, kommer du til at varetage langt de fleste processer der er i bogholderiet. Der er behov for en person med erfaring og som kan varetage alt inden for løn, kontrakter, debitor og kreditor. Lønnen skal indtastes og kontrolleres i dataløn, men selve lønnen bliver kørt igennem Visma. Man skal desuden udarbejde kontrakter, samt overvåge og justere eksisterende kontrakter. Lev er en kompleks sammensat forening, hvor man både sidder med håndtering af kontingenter, forsikringer, bevillinger og tilskud fra private og offentlige instanser.

Selve foreningen er drevet af dygtige medarbejdere, der på daglig basis er med til at gøre livet nemmere for andre. Du vil derfor blive integreret i en forening fuld af ildsjæle og gåpåmod. Du bliver en del af en mindre afdeling på ca. 5. Dog er de ca. 40 medarbejdere på kontoret, som er fordelt i andre afdelinger.

Din profil

Vi leder efter dig, der kommer med en brederfaring inden for bogholderi. Du kommer nemlig til at sidde med alle opgaver inden for bogholderi både på kreditor og debitor siden. Du skal trives med at navigere i en kompleks foreningsstruktur, hvor der er mange led at tage høje for. Desuden skal du have erfaring med at udarbejde og vedligeholde kontrakter.  Erfaring inden for projekt-økonomi er en absolut fordel, da foreningen er afhængig af diverse tilskud og bevillinger. Du kommer til at arbejde i systemet BC14, det er dog ikke et krav at du erfaring med dette specifikt, det kan sagtens være et tilsvarende ERP-system.

Som person er du let omgængelig og ønsker at være med til at gøre en forskel på andre.

Din ansvarsområder:

  • Løn og kontrakter
  • Bogholderi (både debitor og kreditor)
  • Udarbejdelse af løn,
  • Håndtering af kontingenter, forsikringer m.m.

Praktisk

Opstart: Hurtigst muligt

Varighed: Som udgangspunkt frem til udgangen af august 2024, men der er mulighed for fastansættelse til den rette kandidat efterfølgende.

Arbejdstid: Der er tale om en stilling på 30-37 timer på ugentlig basis. Arbejdstiden er indenfor normal kontortid.

Arbejdslokationen: Lev, Thistedgade 10, 2630 Taastrup.

Løn: Fastsættes efter kvalifikationer.

 

Synes du at stillingen lyder interessant? Så tøv ikke med at sende din ansøgning og CV til os allerede i dag!

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (30-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000845

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet