BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, har smil i stemmen og lyst til at være ansigtet udadtil i vores reception.
Kunne du også tænke dig at arbejde med alsidige opgaver indenfor facility-området, hvor vi sætter høje standarder? Så er du måske vores nye receptionist.
Dine arbejdsopgaver
Du bidrager væsentligt til at sikre en professionel oplevelse, hver gang virksomheden modtager gæster, kunder og leverandører eller telefonen ringer. Du bliver en del af vores administrationsafdeling, og du kommer til at servicere interne som eksterne kunder samt forestå facility-opgaver i forbindelse med den daglige drift.
Du kommer især til at arbejde med:
- Modtagelse af gæster og pasning af telefon og virksomhedsmail.
- Administrative opgaver, herunder diverse indkøb, administration af kontorartikler og tryksager, posthåndtering, fakturahåndtering etc.
- Facility opgaver, herunder koordinering af rengøring, opsyn med mødefaciliteter, biladministration, administration af mobiltelefonaftaler og lignende.
- Daglig opdatering af intranettet
- Diverse håndværker- og leverandørkontakter
- Ad-hoc opgaver, herunder bestilling af hotelophold, koordinering af arrangementer og events
Dine kvalifikationer
Som administrationsassistent i FK Distribution bliver du virksomhedens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du er serviceminded og imødekommende i alle sammenhænge. Herudover er du ansvarsbevidst og kan holde mange bolde i luften samtidigt i en hverdag med variation og afbrydelser.
Vi forventer, at du:
- Har erfaring fra en lignende stilling
- Har en positiv indstilling, hvor du ser muligheder og løsninger frem for begrænsninger
- Er ansvarsbevidst og arbejder struktureret og systematisk med opgaverne, samtidigt med at du selv tager initiativ til at forbedre processerne.
- Arbejder selvstændigt, er initiativrig og arbejdsom og samtidigt trives med mange kontaktflader.
- Gode IT-kundskaber især i Outlook, Word og Excel.
- Behersker dansk i skrift og tale, samt engelsk i tale.
Interesseret?
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef René Hansen 2949 8340. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.
FK Distribution er eksperter
Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer.
Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, onsdagskage og kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse fællesarrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=dc383aac)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FK Distribution A/S, Bredebjergvej, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961382