Gør en forskel for chaufførernes velvære med kontraktstyring og koordinering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Gør en forskel for chaufførernes dagligdag
Du får ansvaret for kontrakterne vedrørende chaufførfaciliteter, der er spredt ud over Sjælland. Disse faciliteter bliver brugt af ca. 3.400 chauffører til at holde pause i, når de ikke kører bus – og det er derfor vigtigt, at kontrakterne vedr. rengøring og vedligehold bliver efterlevet og overholdt, så chaufførerne har gode faciliteter at opholde sig i.

Derfor er det dig, der bl.a.:

  • sikrer en effektiv udførelse af kontraktmæssige aftaler
  • kommunikerer med rengøringsleverandører, hvis standarderne ikke overholdes - så chaufførerne dagligt har gode pausefaciliteter
  • samarbejder med øvrige leverandører af Hard og Soft Facility management dvs. leverandører af VVS, el, rengøring, vedligehold mm.
En hverdag i et professionelt og humoristisk team
Du træder ind i et team, der består af 2 kolleger, men du bliver samtidig en integreret del af et administrativt team. Fælles for alle er, at de samarbejder for at udvikle og forbedre den kollektive trafik.

Du har styr på struktur og erfaring fra en lignende rolle

  • Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende rolle med kontraktstyring og -opfølgning.
  • Du har måske en baggrund inden for rengøring, Facility management, bygningsdrift eller lignende
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra et rengøringsfirma, da mange af kontrakterne vedrører chaufførernes sanitære forhold og rengøringsstandarder
  • Du har kørekort (B)
  • Du har flair for struktur og systematik.
Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

  • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
  • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
  • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
  • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
  • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Køge, Gammel Lyngvej, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064604

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet