BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv vores nye dygtige visitator
Har du lyst til at få en vigtig og faglig udfordrende rolle som visitator og udskrivningskoordinator? Trives du med myndighedsrollen, komplekse borgersager, helhedsorienteret sagsbehandling og tværfagligt samarbejde
Myndighedsteamet søger en visitator, der brænder for visitationsopgaven, kan være i faglig dialog og kan motivere andre, samt bidrage til at løse mange forskellig artede og til tider komplekse visitations- og udskrivelsesopgaver. Stillingen er på 32-37 timer om ugen og til besættelse pr. 1. maj 2024 eller hurtigst muligt derefter.
Dine opgaver vil, i samarbejde med 11 dygtige kolleger, være at varetage visitation- og koordineringsopgaver herunder bevilling af alle ydelser inden for hjemmehjælp, ældre- og plejeboliger, træning og ADL- hjælpemidler samt udskrivelser fra hospitaler og midlertidige pladser.
Du vil få rig mulighed for at udfolde din faglighed, arbejde selvstændigt og bruge dine kommunikative evner. Du kan tage beslutninger og bevare jordforbindelsen.
Vi lægger i teamet vægt på et arbejdsfællesskab med fælles ansvar for opgaveløsningen, en god og lun tone samt et tæt og godt samarbejde, hvor vi har fokus på at spille hinanden gode. I vores tilgang til den enkelte borger, tager vi afsæt i borgerens ønsker og behov med rehabilitering og tværfaglighed i fokus.
Du vil få en grundig introduktion og løbende supervision til opgaveløsningen.
Vi har brug for, at du har følgende kvalifikationer:
- Sundhedsfaglig bacheloruddannelse som f.eks. sygeplejerske, ergo- eller fysioterapeut
- Meget gerne erfaring med visitation og/eller udskrivelseskoordinering – men det er ikke et krav
- Dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt
- Har personlig gennemslagskraft og gode samarbejdsevner
- Er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af den faglige kvalitet i teamet
- Er engageret, tænker fremadrettet og konstruktivt
- Er fleksibel og serviceminded
- Har et godt humør og kan håndtere travlhed med et smil
- Kørekort
Hvis du vil vide mere, kan du kontakte myndighedschef Bettina Berg, tlf. 51366936, e-mail bettinabe@htk.dk
Ansøgningsfrist: Den 22. april 2024, kl. 12
Ansættelsessamtalerne afholdes den 24. april 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026174