BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig, at du skaber værdi i den samlede leverancekæder, fordi du arbejder med prognosticering og forecasting inden for end to end supply chain hos DSB.
Tænk nu, hvis du fik mulighed for at være med til at implementere SAP IBP i DSB?
Interesseret? – så læs mere her.
Vi ønsker at styrke kompetencerne i vores team for derigennem at løfte kvaliteten i vores samlede leverancekæder - lige fra komponentforsyning til daglige togleverancer til driften og vores kunder.
Vi søger derfor en kollega med solid erfaring inden for supply chain, der vil fokusere på den strategiske planlægning og forecasting af vedligeholdelsesaktiviteter på DSB's værksteder samt de tilhørende komponentbehov.
Velkommen til Vedligeholdelsesplanlægningen Vi arbejder med hele planlægningskæden - fra daglige eftersyns- og reparationsplaner på værkstederne til 3-årige forecasts af komponentbehov.
Vi sikrer, at DSB's materiel bliver vedligeholdt efter givne planer samtidig med, at vi sikrer leverandørernes kendskab til vores behov for reservedele og omløbsdele.
Du bliver en del af vores planlægningsmiljø som bl.a. består af dygtige og erfarne planlæggere og
SAP-eksperter, og du vil referere til vores afdelingschef for Vedligeholdelsesudvikling og planlægning.
''Vi har en god bredde i vores team, da vi arbejder med at håndtere både de daglige planer for værkstederne samtidig med, at vi har det helt lange fokus ift. at forecaste planerne for de kommende 3 år.
Derudover er vi involverede i mange af de spændende projekter, som også er i gang i DSB vedrørende idriftsættelse af nyt materiel og udfasning af DSB’s nuværende togflåde.”
Fortæller Freddy Hansen, Litraplanlægger.
Om jobbet Som Senior Supply Chain Manager vil du få en bred berøringsflade i hele DSB’s driftsorganisation. F.eks. vil du samarbejde med operationelle planlæggere, indkøbere, leverandører samt værkstederne.
Du får en tæt tilknytning til det samlede chef- og lederteam, qua dit arbejde med strategisk planlægning af vedligeholdelsesaktiviteterne.
Du vil både arbejde med strategien for prognosticering og forecasting og være nøgleperson for udvikling og implementering af systemunderstøttelsen i den samlede forsyningskæde
Som Senior Supply Chain Manager vil du blive ansvarlig for
- Udviklingen og implementeringen af et roadmap for optimering af den samlede supply chain
- Definere operating model for supply chain inden for Vedligehold
- Arbejdet i et spændende grænsefelt i Vedligehold med mange berøringsflader både internt i organisationen såvel som dialog og samarbejde med leverandører
- At sikre høj kvalitet i vores supply chain inden for Vedligehold.
Dit arbejdssted vil være fra vores hovedkontor i Høje Taastrup.
Hvem er du? Vi forestiller os at du som person motiveres af at skabe fremdrift og at nå dine mål via samarbejde med andre i en uformel ledelsesrolle.
Vi lægger særlig vægt på, at du er kvalitetsbevidst og har en systematisk tilgang til arbejdet.
Du har en nysgerrig tilgang til opgaverne, og du er optaget af at arbejde med løbende forbedringer af hele den samlede supply chain proces.
Du er god til at samarbejde og kommunikere med kollegaer og ledere fra forskellige funktioner og niveauer i organisationen.
Udover dette kommer du med følgende
- En relevant akademisk baggrund, f.eks. ingeniør eller cand.merc.
- 3-5 års erfaring fra lignende stillinger inden for supply chain og planlægning
- Påviselig erfaring i planlægningsværktøjer inden for supply chain (fx SAP APO/IBP, Kinaxis, O9)
Vi lægger særlig vægt på, at du er kvalitetsbevidst og har en systematisk tilgang til arbejdet.
Du har en nysgerrig tilgang til opgaverne, og du er optaget af at arbejde med løbende forbedringer af hele den samlede supply chain proces.
Du er god til at samarbejde og kommunikere med kollegaer og ledere fra forskellige funktioner og niveauer i organisationen.
Udover dette kommer du med følgende
- En relevant akademisk baggrund, f.eks. ingeniør eller cand.merc.
- 3-5 års erfaring fra lignende stillinger inden for supply chain og planlægning
- Påviselig erfaring i planlægningsværktøjer inden for supply chain (fx SAP APO/IBP, Kinaxis, O9)
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.
DSB værner om mangfoldighed på arbejdspladsen, så vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen.
Søg nu Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Anne Sofie Dueholm.
Skriftlig ansøgning og cv sendes via link senest søndag 28. juli 2024
Indkomne ansøgninger behandles løbende og 1. samtale afholdes i ugerne 32 og 33 og 2. samtaler forventes afholdt i ugerne 34 og 35.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
#LI-Hybrid
#LI-SR1
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079253