Indkøbsrekvirent til Forsvarsministeriets Koncern IT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du engageret, kvalitetsbevidst og kan du holde overblikket i en travl og udfordrende arbejdsdag? Så søger Cyberdivisionen en stærk medspiller!
Som indkøbsrekvirent skal du være struktureret, teknisk dygtig og være en solid faglig kapacitet på dit område. Du har mange forcer og er klar på at tage teten.

Har vi ramt rigtigt? Så send os gerne din ansøgning allerede i dag!

Om os

Cyberdivisionen skal drive og udvikle IT til hele Forsvarsministeriets område. De tre vigtigste opgaver for Cyberdivisionen her og nu er følgende:

1.Sikre en stabil og effektiv IT-drift og –support for koncernens mere end 20.000 ansatte.

2. Understøtte udvikling og styring af it og digitalisering i koncernen.

3. Sidst men ikke mindst, at styrke Cyberforsvaret og koncernens it-systemer og data mod digitale angreb eller misbrug.

Rekvirentteamet er placeret i Hvidovre hvor Cyberdivisionen har arbejdsplads.
Vi varetager mange forskellige opgaver inden for indkøb af IT genstande, Software og konsulentydelser. Der er en god blanding af drifts- og udviklingsopgaver.

Vi har stor respekt for hinanden, og er meget bevidste om, at vi kommer sammen i mål.
Det er kendetegnende for vores team, at vi lytter til os selv og hinanden, for vi ved, at det er med til at sikre både vores trivsel, samt skabe et godt fundament for vores opgaveløsning.

Der er stor fokus på udvikling af indkøbsområdet både i staten generelt og i vores organisation. Det betyder, at vi ofte bidrager til denne udvikling ved at bringe vores egne idéer i spil, gribe direktionens idéer og implementere nye statslige regler mv.

Om stillingen

Som Indkøbsrekvirent skal du yde støtte til hele koncern IT og varetage sagsbehandling og ordreoptimering på en lang række IT områder.

Dit overordnede faglige ansvar er:

- Klargøring af ordre ved oprettelse af indkøbsrekvisitioner. Herunder indhente de fornødne oplysninger fra kunderne samt aftalegrundlaget der ligger til grund for oprettelsen.

- Du skal sikre løbende udvikling og kvalitetssikring af sags- og ordrebehandling.

- Der vil ligeledes være tilbageløb hvor indkøbsrekvisitionerne skal tilpasses.

- Fakturabehandling ved registrering af varemodtagelse i SAP-DeMars.

- Månedlig udtræk af rapport på rekvisitioner mht. opfølgning af varemodtagelse.

- Optimering af samarbejdet mellem de forskellige aktører ved at indgå i tæt dialog med indkøberne ift. aftalegrundlag, fakturabehandling, varemodtagelse, godkendelse m.v.

- Koordinering og tilrettelæggelse af opgaver i teamet.

Du skal ikke nødvendigvis kunne det hele fra starten. Vi skal nok klæde dig godt på både via kurser og sidemandsoplæring.


Om dig

Der er tale om en stilling med mange facetter og et bredt ansvarsområde. Du kan derfor forvente at arbejde med mange opgaver ad gangen og deadlines. Derfor er det en fordel, hvis du er god til at holde overblikket og løbende prioritere dine arbejdsopgaver.

Du kommer til at samarbejde med kollegaer i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, særligt med Indkøbsdivisionen, Økonomidivisionen og kunderne, som vi opretter indkøbsrekvisitioner for. Det er derfor også vigtigt, at du kan lide at møde mennesker, der hvor de er, og har en naturlig lyst til at støtte og hjælpe.

Det er en fordel, at du har erfaring/arbejdet med:

- Erfaring med indkøb, herunder klargøring af ordrer og fakturabehandling.

- Kendskab og erfaring med styringssystemet SAP.

- Evne til at etablere gode kontakter og gå i dialog med interne og eksterne samarbejdspartnere.

- Arbejdet med processer og optimering.

- Kendskab til Forsvarsministeriets koncern vil være en fordel.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for den uddannelse du besidder.

Som HK er du omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten)

Som Akademiker er du omfattet af den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er en attraktiv arbejdsgiverfinansieretpensionsordning knyttet til stillingen.

Som ansat under Forsvarsministeriet område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har interesse for indkøbsområdet, så må du endelig søge stillingen, og vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Sektionschef Thomas Tandrup på telefon 21 20 07 75.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Nathaly Hoffmann Tobiassen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 32 66 56 98.

Vi søger en ny kollega med ansættelse senest den 1. september 2023 .

Ansøgningsfristen er den 6. juli 2023.

Vi holder samtaler løbende, så hvis ovenstående har vakt din interesse, ser vi gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Du anmodes om at vedhæfte relevante dokumenter for uddannelse mv.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL – OG INDKØBSSTYRELSE.
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184047&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857569

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet