Junior Project Supporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Forestil dig et studiejob på ca. 15-20 timer om ugen, hvor du arbejder med nogle af største projekter. Du får rig mulighed for at udvikle dig og bruge din struktur og detaljeorientering til at gøre en forskel for andre.


”Det som jeg bedst kan lide ved mit job, er min store kontaktflade og min alsidige arbejdsdag. Der er mange forskellige opgaver og stor mulighed for at man kan udvikle sig i den retning man har interesse for” (Camilla Saira Ahlquist, Advanced Portefolio Supporter)

Start din karriere hos os Vi er i fuld gang med at revolutionere fremtidens kollektive trafik. Vi forandrer S-banen og indkøber nye miljøvenlige el-togsæt, effektive ellokomotiver og bygger store moderne værksteder. Det lyder nemmere, end det er – men det er sjovt og udviklende!

Vi søger lige nu to Junior Project Supoortere, som vil hjælpe os med at levere effektiv support til de store projekter- og programmer, vi er i gang med.


Velkommen i dit kommende team Du træder ind i afdelingen ”Projektsupport”, hvor du bliver mødt af 21 engagerede kollegaer. Fire af os er også studentermedhjælpere.

Vi yder støtte på tværs af projekterne og har et fagligt fællesskab om at yde support. Vi sparrer med hinanden, støtter hinanden og har det sjovt sammen. I teamet er der en åben og positiv stemning, hvor der også er plads til grin og sjov.


Om jobbet og din hverdag Vi forestiller os, at du arbejder ca. 15-20 timer ugentligt. Vi planlægger selvfølgelig din arbejdstid under hensyntagen til dine eksamensperioder m.m.

Vi tilbyder dig et togkort til DSB, så du kan komme gratis på arbejdet – Du kan også bruge dit togkort i din fritid.

I det omfang det er muligt, ønsker at vi at forme stillingen, så opgaverne matcher din faglige interesse. Der er mulighed for at opgaver indenfor governance, interessenthåndtering og projektledelse.

Du vil få et spændende og udviklende job, hvor du vil få mange forskellige opgaver. Vi vil forsøge, at tilpasse opgaverne til dine præferencer og vi forestiller os, at du kan komme til at løse følgende opgaver:

  • Administration og praktik ifm. on- og offboarding af medarbejdere og konsulenter
  • Mødebookning
  • Præsentationer i PowerPoint
  • Bestilling af rejser og øvrigt indkøb til kontoret
  • Praktik omkring større og mindre arrangementer
  • Bistå med dokumenthåndtering
  • Ad hoc-opgaver
Hvem er du? Vi forestiller os at du er i begyndelsen af din uddannelse – gerne på bachelorniveau.

Vi lægger vægt på at:

  • Du er imødekommende og motiveres af at hjælpe dine kollegaer, da du vil få en stor berøringsflade
  • Du behersker dansk og engelsk i skift og tale - vores arbejdssprog er engelsk
  • Du er detaljeorienteret
  • Du evner at bevare overblikket og være løsningsorienteret, selvom opgaver ændres med kort varsel
  • Har det godt med it-systemer, herunder MS Office pakken og ideelt set har kendskab til SharePoint
  • Du trives med at arbejde alene og sammen med andre – og kan lide at have mange forskellige opgaver i gang på samme tid


Hvad tilbyder DSB? Vi tilbyder alle vores studerende, kandidater, praktikanter og unge nyuddannede at blive en del af vore Young Professionals’ Network.

En af vores nuværende kandidater tog initiativ til at lancere et internt netværk for unge fagfolk, som nu er fuldt implementeret, understøttet af HR og selvstændigt drevet af medlemmerne. Det er her, I mødes til socialt samvær, forretningsmæssige input og faglige diskussioner.

Du kan se frem til

  • Udvikling af dine talenter og færdigheder
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde
  • Gratis transport med DSB
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Ansættelse efter gældende overenskomst, herunder pension


Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.


Søg nu Ansøgningsfrist er d. 5. november, men vi afholder løbende interviews og er klar til at ansætte med kort varsel. Så skynd dig at søge. Vi vil gerne se dit cv, en ansøgning (som dokument eller kort video) og dit uddannelsesbevis.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Christina Meinert Damgaard på tlf. 24 68 60 50.

Vi ser frem til at læse om dig og de erfaringer, du har gjort dig.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929562

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet