BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bidrag til at forvalte DSB’s brugerpanel og understøt vores arbejde med at optimere salgskanaler, værktøjer og kommunikation til både kunder og medarbejdere.
Start dit netværk i en stor, alsidig virksomhed med vide karrieremuligheder.
Få et togkort til DSB, så du kan komme gratis på arbejdet og bruge det i din fritid.
Start din karriere hos os Når du træder ind ad døren til UX & Design, vil du møde 13 dygtige kolleger, som arbejder med en alsidig blanding af research-, koncept- og designopgaver.
Vi fokuserer på at gøre det nemt og attraktivt for rejsende at tage et bæredygtigt valg – toget – og DSB’s interne systemer skal være effektive og brugervenlige for kollegaerne.
Vi arbejder med DSB’s salgskanaler rettet mod rejsende i offentlig transport. Det kan fx være DSB app, der i det kommende år skal have en større både funktionel og visuel indsprøjtning, når vi introducerer ”Check ind” i DSB app som noget helt nyt for vores brugere.
Vores arbejde dækker også fx design af skærme på stationerne og i nye tog, ligesom vi har fokus på at optimere interne systemer, så hverdagen bliver nemmere for vores kollegaer på både kontorer, værksteder og i tog.
Vi er med dig hele vejen, så du får en god start!
Om jobbet og din hverdag Vi forestiller os, at du arbejder ca. 10-15 timer ugentligt. Vi planlægger selvfølgelig din arbejdstid under hensyntagen til dine eksamensperioder m.m.
Vi holder til i Telegade, tæt på Høje Taastrup station.
Du får et spændende og udviklende job, hvor du samarbejder med forskellige funktions- og fagområder, såsom UX research, digitalt design og kommunikation.
Du kommer til at arbejde med research og design af både kunde- og medarbejdervendte løsninger. Vores processer er ikke nagelfaste, og du er med til at forme dem og dine opgaver i samarbejde med dine kollegaer, eller når du arbejder på egen hånd.
På en typisk dag
har du holdt stand-up med dit team. Du har sparret med dine kollegaer og færdiggjort et par opgaver fra to-do-listen - måske med god musik i ørerne og en kop kaffe.
I løbet af en typisk uge
har du spillet bordfodbold et par gange. Du har ryddet op i brugerpanelet. Du har været forbi et par kollegaer, fået overleveret resultater fra de sidst gennemførte brugerundersøgelse og skrevet et par casebeskrivelser eller facts til ”Vidste du”.
I næste uge
bidrager du fx til at gennemføre brugertest af en ny feature til DSB app. Du skal desuden udtrække Excel-data, så en kollega kan lave månedsrapporten over udvalgte IT-systemers performance, og du skal organisere og analysere indkomne fritekst-besvarelser.
Dine opgaver er en interessant blanding af
- Opsamling af resultater fra tidligere brugerundersøgelser
- Udarbejdelse af korte casebeskrivelser
- Løbende vedligehold af DSB Brugerpanel
- Udarbejdelse af koncept for kommunikation med DSB Brugerpanel
- Ad hoc assistance til UX & Designs forskellige researchopgaver (fx forberedelse af undersøgelser, notetagning, kvantitativ og kvalitativ analyse m.m.)
Vi leder efter en person, som er nysgerrig på nye perspektiver og løsninger. Vi håber, at du stiller spørgsmål til det eksisterende og afprøver nye metoder.
Det er også vigtigt, at du er klar til at samarbejde og indgå i tværfaglige sammenhænge.
Hvis du også kan nikke genkendende til følgende, så hører vi gerne fra dig
- Gode formidlingsevner, mundtligt som skriftligt
- Et grundlæggende kendskab til Excel og spørgeskemaundersøgelser
- Erfaring med at evaluere både kvalitative og kvantitative data
En af vores nuværende kandidater tog initiativ til at lancere et internt netværk for unge fagfolk, som nu er fuldt implementeret, understøttet af HR, og medlemmerne kører det selv.
Det er her, I mødes til socialt samvær, forretningsmæssige input og faglige diskussioner.
Du kan se frem til
- Udvikling af dine talenter og færdigheder
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde
- Gratis transport med DSB
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Ordnede forhold og ansættelse efter gældende overenskomst med pension
Søg nu Ansøgningsfristen er d. 10. marts 2024.
Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at søge.
Upload cv, ansøgning (evt. som en video) og eksamenspapirer/karakterudskrift.
Spørgsmål? Ring til Sofie Hartvig Widding på telefon 2468 1960 eller Claus Dan Pedersen på telefon 2468 2575.
#LI-BS1
#LI-Hybrid
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997819