Kantinemedarbejder til deltidsjob på Ole Rømer-Skolen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Her får du jobbet, hvor du professionelt varetager skolens kantine, tilbereder og sælger mad til skolens elever og herigennem er en vigtig del i skolens hverdag. 

Jobbet er på 25 timer ugentligt, arbejdstiden ligger mellem kl. 07:30 og 12.30, og du holder fri, når skolerne har ferie.

Du får et job, hvor du kan være kreativ, nytænkende og eksperimenterende i smage og teksturer, når du producerer visuelt indbydende sandwich og smørrebrød. Du er således med til at sætte dit præg på den mad, du fremstiller.

Erfaring er ikke afgørende for at lykkes i jobbet. Men det er vigtigt, at du agerer selvstændigt og professionelt i eget køkken, at du trives godt blandt børn og unge og møder alle skolens nysgerrige og spørgelystne elever med glæde, omsorg og nysgerrighed.

Dine primære daglige opgaver

  • Gøre frugtkurve klar til klasserne
  • Fordele skolemælk 
  • Tilberede formiddagssnacks i form af bl.a. boller der skal lunes og salg af dette
  • Tilberede og sælge frokost i form af sandwich, smørrebrød og en lun ret.
  • Klargøre mødeforplejning

Du bliver en del af en skole med et godt kollegialt sammenhold, hvor vi værdsætter den gode stemning og tone imellem hinanden. Du skal have lyst til at bidrage til det gode arbejdsmiljø og samarbejde.

Vi søger dig, der kan genkende følgende:

  • Du tænker og handler selvstændigt
  • Du er kreativ i din tilgang til mad
  • Du har overblik og bevarer roen, også når der er travle perioder
  • Du har naturlig sans for hygiejne, oprydning og rengøring
  • Du er afslappet og umiddelbar i relationen til andre og har en åben og imødekommende attitude

Ole Rømer-Skolen har 520 elever fordelt på to matrikler: afd. Gadehaven og afd. Børne- og Kulturhuset. Du varetager kantinen på afd. Gadehaven og din kollega Tina varetager kantinen på den anden afdeling. I sparre og hjælper hinanden med at få hele skolens kantinedrift til at hænge sammen.

Du kan læse mere om Ole Rømer-Skolen på vores hjemmeside.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 5. december 2023.
Vi holder samtaler torsdag den 7. december 2023.

Yderligere informationer
Jobbet er på 25 timer ugentligt og arbejdstiden ligger mellem kl. 07:30 og 12.30. 
Ansættelse pr. 8. januar 2024 eller snarest derefter.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Camilla Cecilie Bal på telefon 21159771.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Gadehavegårdsvej 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945079

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet