BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig at stå i centrum i den klargøringsorganisation, der klargør DSB’s tog til kunderne.
Trives du tilmed med at koordinere og skabe overblik for både ledere, medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere, så skal du søge dette job.
DSB er inde i en rivende udvikling, og skal over de næste 15 år øge antallet af passagerer markant. Det er ambitiøst, og det kræver, at vores kunder stiger ind i klargjorte tog til en behagelig bæredygtig rejsen.
Vi har derfor brug for engagerede medarbejdere, der sætter en ære i at skabe løbende forbedringer og bidrage til at øge kundernes komfort.
Til denne stilling søger vi en medarbejder, der kan assistere vores ledere med organisatoriske og administrative opgaver, herunder koordinering, planlægning og opfølgning, samt diverse andre opgaver efter behov.
Velkommen til – mød dit team Klargøring omfatter 6 klargøringscentre på Sjælland og i Århus og fra 2025 i Fredericia. I alt er vi ca. 300 klargøringsmedarbejdere (LKF-A’ere) og 10 produktionsledere.
Vi er ansvarlige for at hente, klargøre og levere togsæt til DSB’s drift og værkstederne, og vi spiller en vigtig rolle for at vores kunder hver dag kan komme rettidigt afsted i klargjorte tog, der muliggør en behagelig rejse for tusindvis af kunder hver dag.
Du vil primært komme til at samarbejde med klargøringschefen og produktionslederne samt vores samarbejdspartnere, herunder værkstederne, så der må forventes opgaver på forskellige lokationer i Danmark.
Du vil få arbejdssted på et af vores klargøringscentre, enten KGC som ligger i København V. eller på Helgoland, som ligger på Østerbro.
Hvad går jobbet ud på? Stillingen byder på tværfagligt samarbejde med de andre afdelinger i DSB, hvor der udveksles viden og erfaring.
Det forventes, at du engagerer dig i afdelingens arbejde med en åbenhed for at lære og udvikle dig.
Din rolle vil være at være understøttende for klargøringschefen i forskellige administrative funktioner, samt vedligeholdelse og forbedring af processer i afdelingen.
Blandt dine faste opgaver bliver
- Kontrol og registrering af projekter / produktionen
- Planlægning og afvikling af ledermøder
- Mindre indkøbsopgaver
- Projektledelse af projekter i administrationen.
- Koordinering på tværs
”Jeg søger en blæksprutte, der kan binde depoterne sammen og koordinere opgaver på tværs klargøringen. Så vi i ledergruppen kan fokusere på personaleledelse og retningen.”
- Maryam Borring-Olesen, Klargøringschef
Hvilke kvalifikationer kræver jobbet? Vi forestiller os at du kommer med en videregående uddannelse i bagagen og arbejder hjemvant i office-pakken. Det vigtigste er dog din erfaring.
Du er vant til at arbejde aktivt med kommunikation både telefonisk, via mails og i person – muligvis i PowerPoint.
I kraft af rollens alsidige berøringsflade ser vi gerne at du kan demonstrere at have arbejdet hands-on i en koordinerende rolle og kan strukturere en travl hverdag.
”Forretningskoordinatoren skal føre dialogen udadtil ift. elever, indkøb og kommunikation til medarbejdere og ud til samarbejdspartnerne”
- Maryam Borring-Olesen, Klargøringschef
Du er desuden formegentlig omstillingsparat, målorienteret og hands-on i din problemløsning. At kunne samarbejde i denne rolle er alfa-omega, da der indimellem kan være en del tråde at holde styr på.
Kan du nikke genkendende til nedenstående, bliver vi glade
- erfaring fra drifts- eller produktionsvirksomheder
- du tilpasser dig ubesværet til forskelligartede opgaver inden for administration og drift
- arbejder aktiv med struktur og organisering
- gode evner ift. at forstå og benytte IT-systemer
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning
Ansøgning Ansøgningsfristen er den 18.06.2022. Vi holder løbende samtaler, så send os CV/ansøgning og (gerne) eksamensbevis snarest. Du kan også vælge at uploade din ansøgning som en kort videopræsentation.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Klargøringschef Maryam Borring Olesen på telefon 24 68 83 95.
Vi ser frem til at læse om dig og hvorfor, du finder jobbet interessant.
#LI-SR1
#LI-Onsite
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063014