Koordinator til kollektiv transport på Sjælland søges - Bliv en del af en spændende arbejdsplads med fokus på udvikling og samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du vil have til opgave at planlægge og koordinere opgaver for dine kollegaer ude på gaden. Derfor er det afgørende, at du er en teamplayer, som er god til at kommunikere og bevare overblikket i travle perioder.

Din vigtigste rolle vil være at få indsamlet opgaver fra samarbejdspartnere og herefter prioritere dem og sætte kollegaerne ind i opgaverne.

Virksomheden dækker hele Sjælland, Lolland, Falster og Møn, så det er vigtigt at du kan tænke strategisk i forhold til at få samlet ressourcerne, og få lavet flere opgaver i samme område på en gang.

Din arbejdstid vil være i turnus i tidsrummet fra kl.06:00 – 16:54, med en daglig arbejdstid på 7,24 timer alle hverdage, svarende til 37 timer pr. uge.

Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone, med lidt over 450 fagligt kompetente medarbejdere, med vidt forskellig baggrund. Fælles for alle er, at de samarbejder med det fælles mål at udvikle og forbedre den kollektive transport.

Faglige kompetencer:

  • Stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation. Dette er vigtigt, da du skal kommunikere med kommuner, regioner, operatører og interne afdelinger i virksomheden
  • God geografisk sans, kan læse et kort, har forståelse for vejsystemet og gerne viden om busser
  • Stærk i IT-systemer og gerne kendskab til Excel og generel database og dataforståelse
  • Planlægning og prioritering af opgaver
  • Serviceminded og robust, også når det går stærkt
Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

  • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
  • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
  • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
  • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
  • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Køge, Gammel Lyngvej, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064610

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet