Kundeservicemedarbejder hos DSB Rejsekort og Ungdomskort

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du den fødte serviceperson, som vi lige nu leder efter til DSB Rejsekort og Ungdomskort? DSB Rejsekort og Ungdomskort har lige nu brug for seks kundeservicemedarbejdere, som sætter en dyd i at følge den gode kundeoplevelse til dørs. Du vil rådgive, vejlede og informere kunder, som henvender sig med diverse spørgsmål og problemer.

Du vil starte med at arbejde hos Rejsekort i perioden 1/5-24 til slut juli, hvorefter du vil overgå til Ungdomskort til og med september.

Du vil derfor komme til at lære Rejsekortet og Ungdomskortets regler, funktioner og vilkår at kende - vi sørger selvfølgelig for, at du bliver grundigt uddannet! Selve arbejdet foregår i vores professionelle Call Center med en høj diversitet af kollegaer, som favner bredt på både alder, baggrund og personlighed. Vi sørger for, at du kommer ind i et professionelt, mangfoldigt og livligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål med vores opgaver samtidigt med vi dyrker det gode kollegaskab. Det vigtigste for os er, at du har den rette motivation til at yde en verdensklasse service overfor vores kunder!

Din fornemmeste opgave er at levere telefonisk rådgivning omkring rejsekort og ungdomskort, samtidigt med at du vil skulle lave sagsregistrering i vores IT-system.

Hvad forventer vi af dig?
  • Du er i stand til at sætte dig i kundens sted
  • Du skal kunne lide at tale i telefon
  • Du har gå-på mod og forstår at følge kundens henvendelse til dørs
  • Har kundeservice-erfaring fra et tidligere job
  • Er i stand til at håndtere den svære samtale, og få vendt en uheldig oplevelse til en god
  • Har et smil i stemmen, og er god til at vise nærvær over telefonen
  • Har flair for IT
  • Kan engelsk på professionelt niveau, da vi har mange udenlandske kunder

Vi tilbyder, at du bliver en del af et veletableret team, hvor grin, smil og den gode stemning er en fast del af dagligdagen, samtidigt med, at vi alle arbejder professionelt omkring at give kunderne den bedste oplevelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Opstart: Start 1/5-2024 til 30/9-2024. Du skal kunne arbejde i hele perioden.

Arbejdssted: DSB Hovedkontor, Taastrup (med mulighed for hjemmearbejde op til 3 dage ugentligt efter du er færdigoplært)

Arbejdstid: Mandag-lørdag i tidsrummet mellem kl. 07.45 - 18.09 (vagtplan udarbejdes løbende). 37 timer om ugen.

Timeløn: DKK 149,69 og 9% fritvalgskonto

Pension: 10% arbejdsgiverbetalt og 2% selvbetalt pension

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026430

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet