Kundeservicemedarbejder med administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Power People søger en administrativ kundeservicemedarbejder til vikariat på 37 timer om ugen til en organisation, der fokuserer på bæredygtighed og genanvendelse.

Som en del af kundeserviceteamet, vil du være ansvarlig for at indsamle og indtaste data i vores database, samt kontakte kunder og samarbejdspartnere for at sikre, at de korrekte oplysninger er indsamlet og registreret korrekt.

Arbejdsopgaver:

  • Indsamle og indtaste data i virksomhedens database
  • Kontakte kunder for at verificere og indsamle korrekte oplysninger
  • Yde administrativ support til teamet efter behov
  • Være fleksibel til at hjælpe med andre praktiske opgaver, når der ikke er så meget administrativt arbejde

Kvalifikationer:

  • Har et udpræget servicegen 
  • Er initiativrig og ansvarsfuld
  • Godt kendskab til IT og erfaring med databehandling
  • Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt på dansk
  • Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • Tidligere erfaring med administrativt arbejde og/eller inden for kundeservice er en fordel

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et dynamisk miljø samt en mulighed for at udvikle dine færdigheder inden for administration og kundeservice.

Opstart er hurtigst muligt.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og CV via nedenstående link. Har du spørgsmål til vikariatet, så ring til Power People på 4424 1292.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

POWER PEOPLE SJÆLLAND ApS, Islevdalvej, 2610 Rødovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994226

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet