BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
DSB Indland søger kundeservicemedarbejdere, og du har muligheden for at blive en del af en spændende virksomhed, som tager sig godt af sine ansatte. Vikariatet kan potentielt munde ud i en fastansættelse, hvis du er det helt rette match!
Jobbet
Som kundeservicemedarbejder spiller du en afgørende rolle ved at skabe en endnu bedre rejseoplevelse for DSB's kunder. Du får flere typer opgaver, som du primært håndterer telefonisk, og du bliver en del af et livligt miljø i DSB's kundecenter. Ansættelsen løber fra den 22. april 2024, og frem til den 31. august 2024 - med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.
Du vil få udleveret udstyr i form af PC og headset, og der vil være stor fleksibilitet ift. hjemmearbejde efter endt oplæring.
Dine konkrete arbejdsopgaver er:
- Servicere og informere kunder om DSB's produkter
- Supportere på DSB's onlineprodukter og digitale kanaler
I forbindelse med opstarten vil de første 3 uger gå med oplæring, hvor du grundigt bliver sat ind i DSB’s produkter og procedurer i afdelingen.
Din profil
Andre anser dig som imødekommende og serviceorienteret, fordi du hurtigt forstår kundens behov, og formår at tilbyde de rette produkter og services. Du er positiv, udadvendt og har et smil i stemmen, når du taler i telefon. Du trives på arbejdspladsen, fordi du kan lide et højt arbejdstempo og brænder for at give god kundeservice. Du er forandringsparat og fleksibel i forhold til nye opgaver og måder at arbejde på.
For at være den bedst mulige kundeservicemedarbejder hos DSB Indland, er du:
- Vant til at beherske dansk på professionelt niveau samt engelsk på samtale niveau
- Hurtig på tasterne, god til at multitaske og bevare overblikket, når der er travlt
- En person med et medfødt servicegen, som ønsker at gøre en forskel for DSB's kunder
- God til at sætte dig i kundens sted
- God til at arbejde målrettet og resultatorienteret - og du ved, at detaljerne er vigtige at få med for at sikre et godt slutprodukt
- Kollegaen, der bidrager med et godt humør og engagement
- Fleksibel i forhold til arbejdstid
Hvis du har erfaring med kundeservice, er det et plus, dog ikke et krav. Det er vigtigt, at du trives med – eller kan se dig selv tale i telefon i mange timer om dagen. Derudover vægtes den gode stemning og samarbejde højt i afdelingen.
Løn- og ansættelsesvilkår
- Timeløn: DKK 149,69 plus aften- og weekendtillæg og 9% fritvalgskonto
- Pension: 10% arbejdsgiverbetalt og 2% selvbetalt pension
- Opstart: 22/4/2024 til 31/8/2024 (med mulighed for fastansættelse ved rette match)
- Arbejdssted: DSB Hovedkontor, Taastrup og mulighed for hjemmearbejde op til 3 dage om ugen, efter endt oplæring.
- Arbejdstid: Arbejdstiden vil i gennemsnit være 37 timer om ugen fordelt i tidsrummet kl. 6:45-22:09 mandag til søndag. Der vil være weekendarbejde (begge dage) hver anden uge – i de uger du har weekendarbejde, vil du have fri i hverdagen op til og lige efter. Man kan blive tildelt op til to aftenvagter om ugen.
- Ferie: Der vil være mulighed for at holde en uges ferie i august efter nærmere aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011562