Led strategiske forretningsprojekter i DSB og skab en bedre kundeoplevelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Forestil dig et job hvor dit bidrag gør en forskel for næsten 500.000 danskere hver eneste dag. Hvor du kan komme til at lede nogle af de vigtige kommercielle forretningsprojekter i DSB.

Er du vores nye kollega, som med din erfaring og forretningsforståelse skal være med til at lede projekter som får flere til at rejse med tog?

Som Senior forretningsprojektleder i Customer Experience Management er du med til at sætte retning og udvikle kundeoplevelsen før, under, og efter rejsen. Du kommer tæt på ledelsen og de strategiske beslutninger, og du får ansvar for projekterne fra start til slut.

Projekter med kundeoplevelsen i centrum Den kommercielle projektportefølje spænder bredt men handler alle om at skabe en sammenhængende kundeoplevelse, der gør det nemt at få flere til at rejse med.

Eksempler kunne være at lede større strategiske projekter som Fremtidens servicekoncepter – hvilke serviceniveauer har vi i fremtiden i togene, hvad er value propositions på tværs af kunderejsen og hvad skal der til for at implementere fremtidens kundeoplevelse – strategisk, taktisk, digitalt og fysisk.

Andre eksempler på projekter er at lede strategiske udviklingsprojekter som udvikling af DSB’s nye Check ind-løsning på DSB App, piloter på nye kommercielle tilbud samt projektlede processen for hvordan vi sikrer kundeoplevelsen ved større ombygninger af stationer.

En kerneværdi i DSB er samarbejde. Denne muskel er helt essentiel i denne rolle. I projekterne vil du typisk have rigtig mange interessenter på tværs af DSB. Samarbejdet med disse er centralt for, at vi lykkes med at implementere nye løsninger til kunder med øje for alle vinkler, ikke mindst kundernes.

Du vil blive en del af et forretningsudviklingsteam, hvis baggrunde er mangeartede, men fælles er, at I er dygtige til at lede projekter på tværs af forretningen, som udvikler DSB’s tilbud til kunderne, og ikke er blege for at gå med ind i problemløsningen for at nå i mål.

I det brede Customer Experience Management team er du også nær kollega med DSB’s Customer Insights Team, som udarbejder analyser omkring kundernes adfærd, DSB’s potentialer m.m. både kvalitativt og kvantitativt, hvilket føder direkte ind i de projekter, du arbejder på.

Hvem er du? Vi forestiller os, at du har tidligere erfaring som eksempelvis management- eller strategikonsulent og nu er nået et sted, hvor du ønsker at følge projekterne helt til dørs og virkelig mærke effekten af dit arbejde, når det møder kunderne.

Du er typen, som får energi af at skulle gøre det komplekse enkelt, når du som Senior forretningsprojektleder er den, som skal holde styr på detaljerne og sikre at beslutningerne bliver truffet, så din projektplan holder.

Din erfaring og din værktøjskasse gør, at du selvfølgeligt påtager dig ledelsen af et projekt, og din forretningsforståelse og din sans for interessenthåndtering gør, at du lykkes med at få projektdeltagerne til at arbejde i samme retning.

Mere konkret kan du genkende dig selv i følgende

  • Kan dokumentere erfaring med projektledelse og forretningsudvikling i større virksomheder
  • Har en bred værktøjskasse, som gør dig i stand til at forvalte forskellige typer af projekter, strategiske såvel som taktiske
  • Er dygtig til interessenthåndtering på alle niveauer af en virksomhed
  • Er en dygtig kommunikator og PowerPoint-haj
Som en del af DSB’s Customer Experience Management er du med til at fremme agendaen omkring kundeoplevelsen med DSB, og du samarbejder med alle dele af DSB.

Derfor er det vigtigt, at du som person

  • Motiveres af en omskiftelig hverdag med mange samarbejdspartnere
  • Er nysgerrig og opsøgende ift. at få sat de rette kolleger i spil i dine projekter
  • Er god til at samarbejde både i et mindre team og bredt i hele organisationen
  • Går på arbejde med et smil og ser humor og interesse for andre mennesker som en vigtig del af din hverdag
Hvad tilbyder DSB? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB.
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym.
  • Pension og sundhedsforsikring.
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem.
Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Søg nu! Ansøgningsfristen er den 24. juni 2024. Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning snarest muligt.

Hvis du har spørgsmål så tøv ikke med at kontakte Head of Customer Experience Management Charlotte Saltoft Kjærulff på chsakj@dsb.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.

#LI-Hybrid
#LI-SG1

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066663

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet