Onsite IT-supporter for 1400 kolleger og ledere på DSB’s hovedkontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du frisk på at være den, der løser IT-problemer, udleverer grej og vejleder i at udnytte vores tekniske udstyr fuldt ud – i et lille og velfungerende team?

”Det bedste ved teamet er sammenholdet og samarbejdet. vi har det sjovt – også med brugerne. Der er ingen sure miner. Det er ikke firkantet hos os, vi er meget large med det hele, så længe vi klarer vores opgaver” fortæller Antoni, som har været IT-supporter i Drop IT In siden 2019 – og i DSB fra 2017.

Velkommen til Drop IT In DSB Onsite IT Support er landsdækkende og tæller 23 medarbejdere.

Du bliver en del af Drop IT In - et team på 3 medarbejdere på DSB’s hovedkontor i Taastrup.

Vi arbejder tæt sammen med vores ServiceDesk, som tager sig af telefonsupporten – og som holder til lidt længere nede ad gangen.

Du får et stort bagland i DSB IT med 400 specialister og generalister inden for udvikling, arkitektur, test, projektledelse og IT-support, så der mange at spørge, dele viden med og lære af.

Drop IT In har åbent hverdage kl. 07:30-16:00, fredag til 15. Vi skiftes til at åbne og lukke supporten.

Hvad går jobbet ud på? Vi er sat i verden for at afhjælpe brugernes IT-problemer hurtigst muligt. Vi har fokus på høj service og tilfredse brugere.

Du får en alsidig hverdag, hvor du yder alle former for IT-brugersupport. Vi arbejder med Microsoft, iOS, Windows og Mac – og vi bruger ITIL’s processer.

En typisk hverdag i Drop IT In Har du morgenvagt, vil du nok starte med at kigge de sager igennem, som er kommet fra ServiceDesken i løbet af natten, eller som ligger fra aftenvagten i går. Du sætter PC’er over til installation.

Vi følger jævnligt op på mødelokaler: virker den iPad, som viser mødeaktiviteterne i lokalet, og hvad med forbindelsen til Microsoft Teams. Nogle mødedeltagere kan række ud for assistance, mens mødet er i gang.

Der er kunder i butikken det meste af dagen. Her assisterer vi med 1st og 2nd line support på udstyr og applikationer. Vi registrerer alle henvendelser i ServiceNow, og vi er flinke til at opdatere vidensartiklerne, som vi deler med ServiceDesken.

Til nye medarbejdere udleverer vi startpakker, opsætter pc og telefon og får dem godt i gang.

I løbet af dagen opdaterer vi telefoner, udleverer bestilte varer og følger op på sagerne.

Har du lukkevagt undersøger du, om alle sager er tildelt nogen. Du sætter pc’er over til morgenvagten – så er vi i flow.

Hvad skal du ellers lave?

  • Fejlfinding, udskiftninger og småreparationer på udstyr
  • Samarbejde med telefoni-/ IT-leverandører om mangler, defekt udstyr, forsendelser, returvarer
  • Test af nyt udstyr/nye applikationsversioner
  • Brugervejledninger
Hvem er du? Som person bliver du motiveret af at møde mennesker direkte og give dem en god service.

Da vi kun er tre i teamet, er vi afhængige af et godt samarbejde, hvor vi hver især følger vores opgaver til dørs og tager ansvaret selv. Det vil du gerne være en del af.

Vi leder efter dig, der har erfaring med

  • Fejlsøgning og support på Windows 10 og 11, Office 365 og på mobiltelefoner, iPads og PC
  • ServiceNow eller et lignende service management system
  • Dokumentation og vidensdeling
  • Direkte kunde-/brugerkontakt fra tidligere stillinger
Du har desuden en IT-faglig uddannelse og kørekort til personbil.

Til denne stilling beder vi om at se din straffeattest inden ansættelse.

Hvad tilbyder DSB? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Læs mere her om personalegoder, om DSB som arbejdsplads og om IT i DSB.

Arbejdstider Du vil indgå i en vagtplan med arbejde på hverdage mellem kl. 7:30 og 16, fredag til 15.

Søg nu Ansøgningsfristen er d. 10. marts 2024. Vi holder samtaler løbende, så skynd dig at søge.

Upload cv, ansøgning og evt. eksamenspapirer. Du kan evt. uploade din ansøgning som en video.

Har du spørgsmål, så ringer du bare til Kjeld Nexø på telefon 24 68 61 67.

#LI-BS1
#LI-Onsite

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997409

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet