Personale og Kundekonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af vores team i en spændende servicevirksomhed, med gode muligheder for at udvikle dine kompetencer indenfor kundeservice i verdensklasse

Vi har brug for dig der både med hoved, hjerte og stemme kan give vores kunder og vikarer den bedste service.

Hvem er vi?

HumanizeR er et rekrutterings- og vikarbureau, som matcher mennesker med virksomheder. Vi er blandt de 10 største og bedste i vores branche, og har gennem 12 år indenfor HR, rekruttering og fleksibel arbejdskraft til nogle af Danmarks bedste arbejdspladser.

Målet er klart: HumanizeR skal gøre det endnu bedre end andre udbydere af rekruttering og vikarservice, i tæt samarbejde med vores kunder og vikarer.

Hos os kan du forvente at blive en del af et team hvor vi tilpasser ansvar og udfordringer til dine behov, og på den måde sikrer, at du udvikler både dine faglige og personlige kompetencer, hvor det overordnede mål er at sikre forudsætningerne for, at vores kunder får indfriet deres forventninger og behov, når de vælger os som deres samarbejdspartner.

Du bliver en del af et team, hvor du til dagligt sidder med 8 tætte kollegaer i et åbent kontormiljø som sikrer vores kunder den rette arbejdskraft i hele landet.

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Du vil få en stor berøringsflade både internt og eksternt, blandt andet gennem følgende opgaver:

  • Behandling af henvendelser og bestillinger fra vores kunder både telefonisk og mail
  • Planlægning og afholdelse af kunde møder
  • Administrative opgaver som tidsregistrering og godkendelse af vagter
  • Rekruttering og screening af kandidater i forbindelse med ansættelser
  • Udarbejdelse af annoncer
  • Egne kunder (når du er klar til det)
  • Mersalg og udvikling af nuværende kunder

Hvem er du?

Vi lægger vægt på at du:

  • Har et stort servicegen og elsker at tale med mange mennesker i løbet af en dag.
  • Arbejder selvstændig, struktureret og er grundig, samt god til at bevare overblikket, når det går stærkt
  • Har et drive og motivation til at give den absolut bedste kundeoplevelse – hver dag.
  • Er solid IT-bruger, og har erfaring med Excel og Outlook
  • Er en god kollega, der er åben, hjælpsom og har en positiv indstilling
  • Kan kommunikere på dansk og engelsk, på skrift og i tale

Alt det praktiske

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge, hvor arbejdstiden ligger mandag-fredag mellem kl. 08.00-16.00.
Stillingen er en del af vores fortsatte vækstplaner, og vi venter på det helt rigtige match. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst HK

Vi har kontor på Sportorno Allé 12. 2. sal, kun 5 minutter fra Høje Taastrup station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Humanizer, Spotorno Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975808

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet