BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du skabe og vedligeholde relationer?
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau der finder medarbejdere til virksomheder i hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi, til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af.
Som vores nye personalekonsulent skal du være i stand til at skabe god kontakt mellem kvalificerede kandidater og vores kunder. Som person er du udadvendt, serviceminded og har et personligt drive. Du kan se dig selv blive en del af et team med masser af humor, og derfor er det et stort plus, hvis du selv er lidt af en spilopmager. Dit humør og personlighed skal også kunne skinne igennem telefonen, når du ringer ud til vores kunder.
Dine arbejdsopgaver bliver:
- Screening af ansøgere
- Planlægning og gennemførelse af interview med potentielle kandidater primært indenfor bygge og anlæg samt lager, transport og industri
- Udarbejdelse af stillingsannoncer
- Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler
- Diverse ad hoc administrative opgaver
Om dig
Det er ikke så afgørende, hvilken faglig baggrund du har, men vi forventer, at du har erfaring med at arbejde med kunderelationer og har gode menneskekundskaber.
Du tænker og arbejder selvstændigt men trives med løbende koordinering med dit salgsteam.
Du arbejder effektivt og målrettet og trives med, at der er travlt. Du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven.
Din vilje, dit engagement og din positive indstilling gælder både overfor kunder, medarbejdere og dine kolleger.
Du er god til at kommunikere på både dansk og engelsk.
Du er proaktiv og løsningsorienteret af natur.
Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier.
Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job med ansvar og udvikling. Du tilbydes faglig og personlig udvikling i en dynamisk organisation med en flad struktur.
Du får en bred kontaktflade på tværs af virksomheden, hvor faglig sparring med kompetente kolleger er i højsædet. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, hvor der tages udgangspunkt i dine kvalifikationer.
Ansøgningsfrist d. 30. marts 2024.
Tiltrædelse hurtigst muligt men vi venter gerne på den rette.
Arbejdstid på 37 timer i tidsrummet 8:00-17:00
Ansøg stillingen i dag
Hvis ovennævnte lyder som noget for dig så send din ansøgning og CV til Annette på annette@personale-match.dk
Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør Annette Bache på mail annette@personale-match.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PERSONALE-MATCH ApS, Rugvænget, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013968