BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at planlægge og koordinere opgaver for dine kollegaer ude på ’landevejen’? Og vil du være med til at sikre, at bustrafikken kører så fejlfrit som muligt på Sjælland, Lolland, Falster og Møn?
"Du kan tilrettelægge din egen dag og prioritere opgaverne, som du får direkte fra vores kollegaer og samarbejdspartnere på mail eller telefon,”
fortæller din nye teamleder Pia Isabell Baun.
Du sørger for at trafikken glider
I vores nye lækre, lyse lokaler i Taastrup får du 15 kollegaer, der står bag al planlægning, koordinering og udførelse af opgaverne, når buslinjerne skal omlægges – det kan fx være på grund af vejarbejde, byggeprojekter eller afvikling af events.
En stor del af din dag vil foregå over telefonen og på mail, hvor du koordinerer opgaver med kollegaerne i felten, så informationen om trafikændringerne kommer ud til dem, der skal med bussen.
Dine kollegaer i felten håndterer det praktiske ved stoppestederne; det kan være udskiftning af informationstavlerne, rengøring og vedligehold af standerne eller opsætning af nye standere.
Du kommer til at navigere i Google Maps, databaser og selvfølgelig din mail-indbakke, når du:
- indsamler og prioriterer meldinger fra vores vagtcenter
- er i kontakt med kommuner, regioner, operatører og interne afdelinger
- planlægger omlægningen af busruterne
- sætter de rigtige kollegaer på opgaven - alt efter beliggenhed, tidspunkt osv.
Der er mange indgange til stillingen
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Vigtigst er din erfaring med administrative opgaver fx fra kundeservice, receptions- og planlægningsarbejde eller lignende.
Vi forestiller os, at du:
- har kendskab til Excel og er skarp til at sætte dig ind i nye IT-systemer
- kan kommunikere med mange forskellige mennesker lige fra entreprenøren, der ringer, til fagchefen fra kommunen
- kan bevare roen og overblikket, selv når en kollega ringer vedrørende en fejl på et stoppested eller lignende
- har en god geografisk sans på Sjælland og øerne, så du nemt kan planlægge opgaverne effektivt for dine kollegaer i felten
Er du interesseret?
Send os dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du beskriver, hvorfor netop du er den rette til jobbet allerede i dag eller senest den 13. september 2024 via nedenstående link. Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Løn- og ansættelsesvilkår
Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem den relevante faglige organisation og KL.
Din arbejdstid vil være i turnus i tidsrummet fra kl. 06:00 – 16:54, med en daglig arbejdstid på 7,24 timer alle hverdage, svarende til 37 timer pr. uge.
Movia som arbejdsplads
Movia transporterer årligt ca. 180 millioner passagerer på vores knap 450 buslinjer, ni lokalbane-strækninger, fem forskellige Flextrafik-ordninger og i vores plustur-ordning – det gør os til Danmarks største mobilitetsselskab. Vi arbejder desuden aktivt med den grønne omstilling og sætter løbende elektriske busser og havnebusser i drift, så vi kan nå vores ambition om at være fossilfrie i 2030.
Movia er desuden en dynamisk og mangfoldig arbejdsplads. Vi løser problemer i driften nu og her, fordi vores passagerer er afhængige af bus, tog og Flextrafik i hverdagen og til fritidsformål. Vi arbejder også for at forbedre vores produkter og services på den lange bane.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Banestrøget, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105792