BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kribler det i dine fingre for at skabe struktur og retning? Og vil du udvikle dine færdigheder indenfor projektsupport og risikostyring? Så læs mere her.
”Du har lige nu muligheden for at blive en del af et af landets største indkøbsprogrammer, hvor du kan gøre en forskel ved at sikre, at processerne glider som de skal”
fortæller Leise Lund Sørensen, der er Risk Manager.
Vær med til at skabe ”Fremtidens S-Bane” Vi er lige nu i gang med at skabe fremtidens grønne jernbane. Vi arbejder på at skabe fremtidens bæredygtige kollektive transport, men vi mangler dig til at løse en masse forskellige supportopgaver.
Velkommen til teamet “Programme and Project Support” Vi ser frem til at tage godt imod dig i teamet ”Programme and Project Support”, hvor vi er 22 glade kollegaer.
I teamet yder vi støtte til alle de forskellige projekter, der tilsammen skaber Fremtidens S-bane. Vi implementerer og fastholder programmets governance og sikrer at processerne glider som de skal i alle projekter. Vi samles ofte for at dele viden, inspirere hinanden og spise frokost sammen.
I dagligheden vil du sidde sammen med dine kollegaer fra de projekter, du er involveret i. I projekterne får du kollegaer fra hele verden, så vi taler engelsk sammen.
Som Project Supporter vil du opleve både at høre hjemme i vores Project Management Office (PMO’et), men også i projektet Fremtidens S-bane, hvor du også her bliver en del af programmets ”PMO”.
Leise fortæller:
”De spændende opgaver og gode kollegaer skaber rammerne for en god arbejdsdag. Hos os er der både plads til lange faglige snakke og til at grine af en dårlig vittighed til frokost”.
Læs mere Fremtidens S-bane her
Dine arbejdsopgaver Du kan se frem til en arbejdsdag, hvor du løbende er i kontakt med mange mennesker. Det kan for eksempel være projektlederen, leverandøren eller en af projektets dygtige ingeniører. Du bliver limen mellem alle os i programmet. Du bidrager til at forbedre processer og du sikrer at alle blive hørt.
Dine opgaver bliver at:
- Sikre at projekternes risikoregistre bliver opdateret med relevant information
- Planlægge, facilitere og samle op på møder og workshops
- Bistå projektledelsen med at koordinere og udarbejde materiale (projektrapportering, præsentationer, notater, referater)
- Samarbejde med programmets Risk Manager om at identificere og håndtere potentielle projektrisici og mitigerende handlinge
En typisk arbejdsdag En typisk arbejdsdag kan starte med, at du mødes med dine kolleger fra projektteamet for at forberede en præsentation til programmets ledelse. Derefter gennemgår du risici med en projektleder.
Efter frokost deltager du i et møde med programmets øvrige projektsupportere, hvor I deler viden om arbejdsprocesser og sparrer om best practice på tværs af DSB’s programmer. Du bruger eftermiddagen på at planlægge en risikoworkshop, hvorefter du assisterer en projektleder med at dokumentere udviklingen i en risikoprofil i programmets risikoregister.
Hvem er du? Vi vægter din praktiske erfaring og dine personlige kvalifikationer højere end din uddannelsesbaggrund. Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og er god til at skabe relationer.
Vi forestiller os, at du genkender dig i følgende:
- Har erfaring indenfor projektstyring/-support
- Kan holde fokus på flere opgaver samtidig og sikre overholdelse af deadlines
- Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
- Er dygtig til at håndtere og bearbejde komplekse informationssæt
- Har et ønske om at dygtiggøre dig inden for risikohåndtering.
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.
Søg nu Ansøgningsfristen er d. 26. maj 2024.
Vi evaluerer og gennemfører samtaler løbende, så skynd dig at søge.
Upload cv, ansøgning og (evt.) eksamenspapirer. Du kan også uploade en video.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Christina Meinert Damggard på tlf. 2468 6050.
#LI-NF1
#LI-Hybrid
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042462