BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til vores afdeling i Taastrup søger vi en struktureret og serviceminded reservedelsekspedient der, i samarbejde med det resterende team på lageret, skal bidrage til en høj kundetilfredshed.
STILLINGEN
Vi tilbyder en alsidig stilling med en stor grad af frihed under ansvar. Der sættes pris på initiativ og det forventes, at du deltager aktivt i arbejdet med at udvikle og optimer processerne på lageret, så vi fortsætter vores positive udvikling med løbende forbedringer.
Som reservedelsekspedient vil din primære arbejdsopgave indebære at yde professionel kundeservice og rådgivning til interne, såvel som eksterne kunder. Du vil blive medansvarlig for at sikre en effektiv styring af lageret samt stå for bestilling, udlevering og disponering af reservedele.
Med reference til vores Procurement & Spare parts Manager i Odense bliver du en del af et erfaren og kompetent lagerteam med placering i henholdsvis Odense og Taastrup. Et godt samarbejde både internt i afdelingen, men også på tværs af organisationen er derfor vigtigt.
Du vil få en central rolle i at få samarbejdet med værkstedet til at fungere optimalt og det forventes, at du med din faglige ekspertise bidrager til at fremme de interne processer.
Din arbejdsdag vil typisk bestå af opgaver som…
- Ekspeditioner af reservedele til værksteder
- Tæt dialog med værksted for at sikre det optimale varelager og servicegrad
- Ordre- og varemodtagelse
- Optimering af processer og arbejdsmetoder på lageret, herunder opbygning/placering
- Almindelig vedligeholdelse af lageret
Din hverdag vil således være omskiftelig og udfordrende, og derfor er det afgørende for os, at du er omstillingsparat og struktureret i dit arbejde.
KANDIDATEN
Som person er du kendetegnet ved et højt engagement og positiv indstilling. Du er fleksibel og imødekommende og kan arbejde effektivt og målrettet uden at gå på kompromis med kvalitet, kundebetjening og ordentlighed, også når tingene går stærkt.
Din profil
- Bred erfaring indenfor reservedelsbranchen evt. med en uddannelse inden for lager og logistik
- God teknisk forståelse, gerne med kendskab til hydraulik og el
- Er imødekommende, opsøgende og proaktiv i din tilgang til arbejdet
- Har evnen til at bevare overblikket, når det går stærkt
- Har gode IT- færdigheder
For at få succes i stillingen skal du være en holdspiller, der ser teamets opgaver som dine egne. Det er i fællesskab, vi skaber en effektiv drift af lageret.
I Riwal oplærer vi vores medarbejdere fagligt, så kendskab til liftbranchen er ikke en forudsætning.
DERFOR SKAL DU VÆLGE OS
- Vi gå op i, hvordan du har det på arbejdspladsen. Der er en uformel tone i teamet og god mulighed for at påvirke din hverdag
- Du får en alsidig stilling med selvstændige ansvarsområder, men hvor teamwork også er et væsentligt element
- Du får et godt onboarding forløb med oplæring, sparring, vidensdeling og support fra erfarne kolleger
- Vi sørger for, at du får den efteruddannelse, du har behov for i forhold til arbejdet og giver plads til den faglige udvikling, som du måtte have ambitioner om
- Kantineordning, forskellige personalearrangementer (padel, fodbold, firmafest osv), samt en aktiv personaleforening
Der er tale om et spændende job med gode sociale forhold og en løn der modsvarer dine kvalifikationer. Ligeledes tilbydes der sundhedsforsikring og pensionsordning.
TILTRÆDELSE
Tiltrædelse snarest muligt.
Der vil løbende blive indkaldt til samtale.
KONTAKTOPLYSNINGER
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Procurement & Parts Manager Torben Algreen på telefon 6040 6462.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Riwal Danmark A/S, Taastrup, Taastrupgårdsvej, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954323