Sagsbehandlende souschef til strategisk udvikling af Forsvarets Sourcing Division

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi leder efter en erfaren sagsbehandler, der samtidig vil agere souschef i sektionen. Du vil blive vores nye tovholder og nøgleperson for en række tværgående opgaver inden for strategisk sagsbehandling og forretningsudvikling.
Endeligt vil du agere sparringspartner og støtte for sektionschefen inden for sektionens faglige drift og trivsel.

Genkender du dig selv i ovenstående så er det dig vi venter på.

Om os

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er Forsvarsministeriets materiel- , it faglige og logistiske myndighed. FMI indkøber, drifter, vedligeholder og udfaser forsvarsmateriel og it.

Vi indkøber for ca. 9 mia. kr. årligt og med ambitionerne for det danske Forsvar kigger vi ind i et stigende forsvarsbudget og dertil en stor tilgang af nye medarbejdere.

Vi søger en medarbejder til FMI’s Sourcing Division (SD), nærmere bestemt i vores sektion for Tværgående Processer og Styring (TPS), der hører under Koordinationsafdelingen.
Det primære formål i TPS er at støtte divisionens ledelse med tværgående opgaver, herunder lede processer inden for den strategiske udvikling og drift af divisionen.

Vores hverdag er præget af stor alsidighed og ofte en høj kompleksitet i opgaverne. Den diversitet vil vi gerne afspejle i det hold vi stiller, og vi er derfor sammensat på tværs af uddannelse, erfaring, alder og køn.

TPS byder på en alsidig og til tider travl hverdag. Vi lægger stor vægt på både vores sociale og individuelle trivsel, hvilket betyder at vi bl.a. har en positiv og humoristisk tone i hverdagen,samtidigt er vi opmærksomme på hinanden.

”I TPS har vi en helt særlig holdånd og, på trods af forskelligartede opgaver, afsætter vi tid til at sparre med hinanden”. Majbritt, medarbejder i TPS.

Om stillingen

Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling, hvor du kan anvende dine kompetencer i et udviklende og nærværende arbejdsfællesskab, hvor du får mulighed for at styrke FMI’s opgaveløsning til støtte for Forsvaret som helhed.

Sagsbehandlende souschef

I stillingen er du en absolut nøglespiller i håndteringen af de mange forskelligartede henvendelser SD modtager fra andre myndigheder og styrelser, såvel som andre dele af FMI.

Du analyserer opgaven og inddrager de rette interessenter samt sikrer SD samlede svar på henvendelsen.

En række sager kan ligeledes omhandle intern udvikling af organisation og processer og vil derfor fordre deltagelse i tværgående arbejdsgrupper eller projekter.

Du bliver endvidere forligs- og revisionskoordinator (Rigsrevisionen og Forsvarets Interne Revision) for divisionen. At være revisionskoordinator betyder, at du indgår i samarbejde med andre dele af styrelsen, herunder Ledelsessekretariatet, for at sikre at revisioner afvikles bedst muligt.

Der indgår bl.a. mødedeltagelse, indsamling af materiale og udarbejdelse af svar til revisionen. Forligskoordination er pt. i en forligsforberedende fase, hvor der bl.a. koordineres og udarbejdes oplæg og svar til brug i styrelse og departement.

Du får et bredt netværk i styrelsen, da relationsarbejde og tværgående opgaver er helt centralt.

I din opstart vil du opleve, at vi har stor fokus på den rette onboarding, som skal sikre, at du kommer godt fra start.

”Onboardingprogrammet er meget professionelt og giver et virkelig godt afsæt for mig som medarbejder i FMI”. Charlotte, ny medarbejder i TPS.

Du vil få gode muligheder for at udvikle dine kompetencer og du vil løbende være i dialog med din sektionschef og dine kollegaer, for at sikre din og sektionens opgaveprioritering.

Vi har også faste 1:1 samtaler, som afpasses medarbejderens behov og har fokus på at sikre den enkeltes trivsel og udvikling.

Jobbet er geografisk placeret i Ballerup i Storkøbenhavn. Der er gode parkeringsmuligheder og let adgang med offentlig transport.
Vi har en meget fleksibel tilrettelæggelse af arbejdet samt kantine, motionsrum m.m.

Om dig

Vi forestiller os, at du :

• Formentlig besidder en akademisk uddannelse.
• Har erfaring som sagsbehandler i en offentlig myndighed eller tilsvarende.
• Besidder sans for håndtering af sager med ekstern bevågenhed.
• Har god erfaring med styring på tværs af faglige perspektiver.
• Har kendskab til økonomisk styring.
• Har fokus på trivsel og samspil.
• Har fokus på både drift og udvikling.

Endvidere er det vigtigt at du:

• Er en udpræget holdspiller, der kan skabe og bevare gode relationer på tværs af hele FMI.
• Har personlig gennemslagskraft.
• Kan lide at arbejde med tværgående styring.
• Har en struktureret tilgang til dine opgaver, udviser eksekveringskraft og selvstændigt driver dine opgaver fremad.
• Har evne og lyst til at lede sektionen sammen med sektionschefen.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for den uddannelse du besidder.

Som akademiker er du omfattet af den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.

Som HK er du omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten)

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg.

Der er en attraktiv arbejdsgiverfinansieret pensionsordning knyttet til stillingen.

Som ansat under Forsvarsministeriets område, er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne gennem hele dit ansættelsesforhold.


KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Rikke Glahn, på telefon 2844 9533.

Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Nathaly Hoffmann Tobiassen på telefon 3266 5698.

Vi beder dig om at søge stillingen via linket og vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis som PDF-filer.

Søg stillingen senest 18. juni

Stillingen er til besættelse fra d. 1. september

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.

FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183473&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842216

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet