Salesmanager til storkøkkenfirma.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Salesmanager til internt- og externt salg, samt salgsprojektering m.v.

 

Firma OK Handel ApS er en handelsvirksomhed, der sælger storkøkken maskiner

og tilbehør til primært den danske Cateringindustri.

 

Vi søger en salesmanager til at supplere og udbygge vores salgsapparat,

til internt- og externt salg, samt salgstilrettelæggelse og projektering m.v.

Som salesmanager bliver dine nøgleopgaver at udvikle kunderelationer,

samt at arbejde med salg til eksisterende mindre og større kunder, salgsrådgivning,

samt løbende udvikling af kundeporteføljen og selve salgsafdelingen.

Du kommer til at arbejde med spændende kunder og bliver en del af dygtigt lokalt team,

nationalt og globalt, hvor vi sætter kunden i centrum og holder hvad vi lover.

Dette vil være gennem opsøgende nysalg, relationssalg og salg via kundeemner, du finder gennem deltagelse på f.eks. tekniske og industrielle fagmesser og gennem en aktiv online marketingstrategi.

 

Vi arbejder operationelt og konkret med salget, så du får transparens, præcise mål og

masser af støtte i dit salgsarbejde.

 

Som salesmanager kommer du til at arbejde med salg til eksisterende større kunder, rådgivning samt løbende udvikling af kundeporteføljen og selve salgsafdelingen.

Du vil desuden udføre opsøgende nysalg, relationssalg og salg via kundeemner, du finder gennem deltagelse på f.eks. tekniske og industrielle fagmesser og gennem en aktiv online marketingstrategi.

 

Dette vil ske gennem selvstændig planlægning og gennemførelse af kundekontakt og kundebesøg hos eksisterende og nye kunder, samt tiltag til forretningsudvikling gennem strukturerede studier af de forskellige markedssegmenter.

Du kommer desuden til at beskæftige dig med udvikling af produkt porteføljen,

samt med kontakt til vores danske og internationale leverandører.

 

Hovedopgaverne vil være:

Udvikling af salgs-, markedsførings- og strategiplaner for salg.

Medvirken til udvikling af marketingstrategier, implementering af salgsaktiviteter, hvor du

bliver budgetansvarlig for salgsmål.

 

Personlige kvalifikationer:

Gode kommunikations- og forhandlingsevner.

Kompetent og professionel sælger, hvor du når dine mål gennem rådgivning.

Initiativrig, resultatorienteret og en selvstændig, struktureret person,

Rejsevant, fleksibel og holdspiller, der er vant til at kommunikere og rådgive i forhold til løsningssalg.

Engelsk, skriftligt og mundtligt, på brugerniveau eller højere.

Eventuelt brancheerfaring fra tidligere sammenlignelig stilling som sælger eller salgsmanager.

Engagementet og med potentialet til at kunne eksekvere en ambitiøs salgsstrategi.

Generelt et højt energiniveau og kan samtidig arbejde struktureret - også under pres.

 

Løn:

Fast løn forhandles, set i forhold til  kvalifikationer og erfaring.

Arbejdssted: Sengeløse, Tåstrup.

 

Vi tilstræber at svare alle relevante ansøgninger retur pr. Mail eller tlf.

 

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen.

Du opfordres til at sende din ansøgning til os pr. e-mail:  info@okhandel.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FIRMA OK ApS, Spangåvej, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928735

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet